Toon posts:

Athlon 1900 colling

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hello People

Ik heb zelf een Atlon 1900 en heb erg problemen met warmte(terwijl ik hem niet eens heb overgeclockt) Ik heb nu een standaard collermaster cooler erop zitten en vaak gaat mijn temperateur boven de 80 graden. Dit is erg irritant. Weet iemand misschien een goede cooler voor een redelijke prijs????? (Het liefs zou ik mijn temp rond de 50 hebben zodat ik eventueel kan overclocken)

Thanx
Roderik

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-02 14:35

Hu9o

Schokkend

Hoe heb je de cooler geplaatst? Met of zonder koelpasta? Hoe dik is de laag? Heb je je kast open of dicht? Heb je nog meerdere coolers in de systeem hangen?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Tja, als je nou gewoon even de search gebruikt..

Dit soort topics worden bijna dagelijks gestart, dus met wat zoekwerk is het niet nodig om iedere dag een nieuw topic te starten..
Er zijn ook wel goede koeler-reviews te vinden waar je wel wat mee kan.. En bedenk dan ook nog even wat je precies wilt uitgeven (wat vind jij een redelijke prijs), en wat voor andere eisen heb je!? (bijv. geluidsniveau).

Verder is 80 graden wel heel erg warm.. Weet je zeker dat je huidige koeler of niet verkeerd op de processor zit, of dat de temp-sensor wel goed wordt uitgelezen?

Edit: Ik zie dat je net nieuw bent.. Welkom :)
Hier op GoT worden dit soort dingen dus heel vaak gevraagd, daarom is hier van toepassing dat er eerst even gezocht moet worden of iets niet al heel vaak voorgekomen is.. Met jouw topic is dat wel het geval.. Dus als je gewoon even zoekt dan ga je er wel uitkomen :)

succes.

[ Voor 23% gewijzigd door Twynn op 07-01-2003 16:11 ]

Dit topic is gesloten.