Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[EL]Koop geen software bij Conrad!

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 12:55
Ik had bij mijn laatste Conrad bestelling leuk Lochmaster 2.0 gekocht (40+ euro), leuk printjes ontwerpen dacht ik... Ik dus installeren, hmm, werkt wat brak. Update zoeken dus.

Ah, gevonden, de site van de maker. Hee, WTF@!#$, Lochmaster 3.0 is er al! En voor maar 36 euro!

Conrad gebeld... W88... w88... ja, iemand: Sorry, software nemen wij niet meer terug, die nieuwe versie kennen/hebben we niet, niks aan te doen, jammer joh...

Ik vind het maar een beetje oplichterij! :( ;(

Koop dus niet die software daar, oude versies voor slechte prijzen. Iemand ookal zoiets gehad (ergens anders) en wel z'n geld terug gehad? Of een nieuwe versie gekregen?

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Beetje je eigen schuld lijkt mij... eerst eens goed rondkijken voordat je wat bestelt.

Money for nothin' and your chicks for free

• Vampier
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-04-2015

Vampier

poke-1,170

Je hebt die versie besteld en die is geleverd. Conrad heeft aan de verplichtingen voldaan en staat volledig in haar gelijk. Dus het is geen oplichting.

• Arnaud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-11 07:50
Wat doe je nou moeilijk? Conrad heeft iets wat jij wilt kopen en bied dit aan voor een prijs die jij wilt betalen. Jullie sluiten samen een koopovereenkomst en gaan blij uit elkaar. Later blijkt dat er een nog betere mogelijkheid bestond en nu wil je de eerste overeenkomst ongedaan maken?

• SmauG
  • Laatst online: 11-01-2022
nooi iets bestellen voordat je hetgeen compared bij andere zaken

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 12:55
OK, da's waar, eerst kijken, weetikveel dat het niet van Conrad zelf is...

Maar dan verwacht ik wel iets te krijgen wat een beetje werkt natuurlijk! Versie 3.0 werkt goed, 2.0 is gewoon veel slechter, zelfs na de update. :( En dan in het Conrad boek zeggen dat het fantastische software is.

Maar ok, eigen schuld dus...

• Aikon
  • Niet online
Benadski schreef op 07 januari 2003 @ 15:38:
OK, da's waar, eerst kijken, weetikveel dat het niet van Conrad zelf is...

Maar dan verwacht ik wel iets te krijgen wat een beetje werkt natuurlijk! Versie 3.0 werkt goed, 2.0 is gewoon veel slechter, zelfs na de update. :( En dan in het Conrad boek zeggen dat het fantastische software is.

Maar ok, eigen schuld dus...
Nee ze zullen zeggen dat het kut software is :?
Wat verwacht je nou eigenlijk? Conrad doet gewoon wat jij wil, meer niet, minder niet.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Hmm ja, maar kun je niet een versie 3.0 krijgen bij de maker zelf? Gewoon ff verklaren wat er aan de hand is in een vriendelijk mailtje.

Verder is dit gewoon spam (in de negatieve vorm dan) en dus niet ok@GoT.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.