mischien dat iemand het hier weet 
k heb hier een audio setje van kennisen gekregen wat niks meer naar behoren doet na dat daar de bliksem bij de overburen was ingeslagen,
t gaat om een
Philips FA-91 versteker
Philips FT-91 digitale tuner
Philips CD-91 cd speler
de tuner reageerd nergens op
komt alleen MON 0:00 int display te knipperen 
de cd speler leest de cd een geeft geluid op de digitale uitgang. analoog onbekent.
ivm flatcable connectors
versterker geeft geen kick kwa geluid (speaker uitgangen en koptelefoon) gaat wel aan en voorziet tuner en cd speler via flatkabels van stroom,
reageerd niet ( wat k denk automatish hoord te gaan) op cdspeler en tuner.
in de tuner en versterker noch cd speler kan ik geen verbrande/zwarte onderdelen vinden
k gok het nu dat er enkele zekeringen (kleine rotdingen ( geen glaszekeringetjes ) ) er uit liggen. iemand een ander idee ? of hoe ik de cd speler op werking ken teste ?
(k heb een Sblive 5.1 kaart
(daar kan je toch digital in op tweaken
) )
k heb hier een audio setje van kennisen gekregen wat niks meer naar behoren doet na dat daar de bliksem bij de overburen was ingeslagen,
t gaat om een
Philips FA-91 versteker
Philips FT-91 digitale tuner
Philips CD-91 cd speler
de tuner reageerd nergens op
de cd speler leest de cd een geeft geluid op de digitale uitgang. analoog onbekent.
ivm flatcable connectors
versterker geeft geen kick kwa geluid (speaker uitgangen en koptelefoon) gaat wel aan en voorziet tuner en cd speler via flatkabels van stroom,
reageerd niet ( wat k denk automatish hoord te gaan) op cdspeler en tuner.
in de tuner en versterker noch cd speler kan ik geen verbrande/zwarte onderdelen vinden
k gok het nu dat er enkele zekeringen (kleine rotdingen ( geen glaszekeringetjes ) ) er uit liggen. iemand een ander idee ? of hoe ik de cd speler op werking ken teste ?
(k heb een Sblive 5.1 kaart
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2003 16:48 ]