Toon posts:

Hercules Geforce 2 MX RETAIL VS OEM

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik wil de Hercules Geforce 2 MX gaan halen, maar volgens mij hebben ze hier in de buurt geen Retail versies. Maar de Hercules Geforce 2 MX retail is de beste en snelste op het moment, maar stel ik neem de OEM blijft dat dan gelden of is het beter om dan een ander merk te nemen?

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:20

GeeBee

Oddball

Als je aan de OEM kunt komen, waarom kunnen ze de retail dan niet voor je bestellen?

Woof, woof, woof, woof! That's my other dog imitation. | https://youtu.be/TzsNh3-FnHQ

Verwijderd

Ik heb hem bij grafi call online besteld en had hem binnen 3 dagen in huis en hij is echt snel :)

Verwijderd

Op de OEM versie zit geen twinview en het geheugen/core is lager geklokt...
Maar je kunt hem prima overklokken, ben er zelf zeer tevreden over..

• Papillon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08 14:36

Papillon

Spring 's in the Air...

Ik heb zelf de OEM versie. Ik moet zeggen valt mij niks tegen. Die tweede uitgang boeit mij toch geen reet. Als ik TV wil kijken kijk ik TV en als ik wil computeren.. nou ja. lijkt mij wel duidelijk.

Maar goed.. Mijn OEM versie is met Hyundai RAM die 7 ns moet zijn. Echter waarschijnlijk komen ze van precies dezelfde machine afrollen als de 5.5 ns versies.

Mijn kaart wordt dan ook probleemloos op 200/200 geklokt, wat ook weer een heel lekkere score oplevert. 210/210 werkt ook wel maar zal de mijne in elk geval extra koeling moeten hebben.

F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-08 13:18
ik dacht dat het enige verschil tussen de OEM en Retail het geheugen is, 7 resp. 5,5 ns.
Maar op de retail zit dus wel TV-out?

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 16:19
ik heb de reatail en GEEN tv-out of twinview.
Dat is gewoon een apparte versie

Flickr

• Papillon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08 14:36

Papillon

Spring 's in the Air...

D'r zit ook 7 ns Hyundai op de OEM kaart die ik heb.. Maar eh.. Heb jij wel eens 7 ns RAM zien werken op 210 Mhz?

Vandaar dat ik durf te beweren dat de 7 ns chippies van dezelfde machine afkomen als de 5.5 ns chippies..

F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.

Pagina: 1