Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2003 16:25 ]
ik heb het zelf echter niet gedaan, heb geen soldeerzooi thuis en ben er ook geen ster in.
kijk anders hier ff, al kwam ik daar ook niet echt uit
http://www.gsmforum.host-...0&perpage=15&pagenumber=1
Kan het niet zo zijn dat ik ergens heb gelezen dat de Siemens A50 geen mogelijkheid heeft voor de verbinding met een datakabel?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Dat zeg je nog zelf in je eerste post........
Sorry
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Als ik nu wel om iets illegaals vraag, moeten jullie deze post maar negeren. Ik hoop dat ik er zonder OW van afkom als een modje deze verwijdert...
Verwijderd
Neem gewoon een koperndraadje, maak een lusje, en leg die om pin 1 van je datakabel, het andere uiteinde plak je met wat plakband vast op de servicepoint, je runt een klein progje, en hij is simlock vrij, en je hebt datakabel toegang
kun je mij dat progje meelen voor de datakabel toegang, mijn telefoon is al simlock vrij;Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 23:10:
pff, we gaan hier de verkeerde kant op
Neem gewoon een koperndraadje, maak een lusje, en leg die om pin 1 van je datakabel, het andere uiteinde plak je met wat plakband vast op de servicepoint, je runt een klein progje, en hij is simlock vrij, en je hebt datakabel toegang
victim@yifan.net
edit;
of moet je blijven klooien met die testpoint, om datakabel toegang te blijven houden?
[ Voor 10% gewijzigd door schaduw op 18-01-2003 15:44 ]
Ik neem aan dat je gewoon officiele software gebruikt voor een (net iets) ander type Siemens, zo ja welk type dan? Of zie ik het helemaal verkeerd? Ik bedoel dus software om logo's te versturen naar de A50 en dat soort dingen, niet om te unlocken.
want ik vind alleen maar spullen voor oudere telefoons.
als de datakabeltoegang dus ook werkt!
mijn gsm was al simlockvrij (en dat voor maar 49 euro bij tele2mobiel
Ik las ook nog op GSM-forum dat er ook een methode bestaat om de A50 te unlocken zonder dat je hem open sloopt, weten jullie hier al iets van?
Verwijderd
en nu dan nog snel maar ff een vraagje: als je bijvoorbeeld logo's wil overhalen naar de tel met je datakabel moet je dan weer gaan lopen kutten met die testpoint of blijft het gewoon open staan zonder test point?
Verwijderd
waar kan ik dat test point precies vinden, moet ik dan echt heel die telefoon openslopen?
Verwijderd
hellup
Verwijderd