Toon posts:

[Win2000] - Register exporteren naar andere PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Met regedit.exe heb ik een bepaalde sleutel geexporteerd naar een .reg file. Nou wil ik deze vanuit mijn Win2000 PC exporteren naar het register van een andere Win2K PC (ik heb adminrechten op die machine).

In mijn regedit open ik het register van de andere PC (File > Connect network registry) en doe daarna File > Import en kies de .reg file. Ik krijg dan de vraag naar welke PC ik het .reg bestand wil importeren. Ik kies dan die andere PC en zo te zien lukt het dan maar als ik daarna het register van die PC open is de key er niet bijgekomen? :?

Wie weet hoe ik dit wel werkend krijg? Bedankt alvast.

Verwijderd

kopieer die reg file naar die andere, dan op die andere machine ff dubbel klikken

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 januari 2003 @ 14:41:
kopieer die reg file naar die andere, dan op die andere machine ff dubbel klikken
Zover was ik ook.... maar met 80 PC's is dat niet zo fijn... wil het dus centraal doen, zie mijn vraag. :)

Verwijderd

vbscript in je login script, neem aan dat je een netwerk hebt als je 80 machines hebt

Verwijderd

Topicstarter
Kan, kan allemaal... maar ik wil het dus ff via regedit kunnen... het moet kunnen en ik wil graag weten hoe het dan wel werkt.

Verwijderd

als ik het hier ff snel probeer, zie ik dat classes_root, local_machine en users alleen zichtbaar zijn via het netwerk. is het niet een key voor de local_user ofzo ?

• bruto
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-07 15:44

bruto

Druktemaker.

Dit kan met Kix of nog simpeler met ScriptLogic

Afbeeldingslocatie: http://www.glftpd.nl/img/reg.jpg

Sorry voor de layout fuck-up :|

The more you know, the more you know you don't know.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 January 2003 @ 14:57:
als ik het hier ff snel probeer, zie ik dat classes_root, local_machine en users alleen zichtbaar zijn via het netwerk. is het niet een key voor de local_user ofzo ?
Geen idee... maar local_machine is goed genoeg.... daar komt die key ook uit die ik weer wil importeren.

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
A1: Vanuit het loginscript > "regedit /s bla.reg" > en klaar is kees :)

[ Voor 22% gewijzigd door warp op 07-01-2003 15:05 ]

Pagina: 1