Wie weet hoe ik in de nieuwe Lord of the Rings voorbij de Balrog kom
Deze staat aan de andere zijde van de brug als ik Moria uit probeer te komen.. Ik las dat ik mijn toverstaf moest gebruiken maar ik wordt elke keer neergemaaid door de Balrog
Volgens mij heeft Gandalf het in de film met zijn staf gedaan?Verwijderd schreef op 07 January 2003 @ 14:40:
gebruik je zwaard.....dat werkte in ieder geval in de film
Proberen dus!
In de film kwam dat beest achter hen aan, stond niet voor henBootje schreef op 07 januari 2003 @ 14:43:
[...]
Volgens mij heeft Gandalf het in de film met zijn staf gedaan?
Proberen dus!
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
You ask we serve....
Gandalf -- "YOU'LL SHALL NOT PASS!" LoTR - FoTR Moria / Balrog Fight
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| //Durin’s Bane\\ *Take a couple of steps over to the left to avoid the Balrog’s flames, then immediately go into your inventory *Cast a healing spell (range attack key), then immediately go back into your inventory and set up a lightening spell. DO NOT wait for the healing spell to finish! The second you press the range attack key it will be cast. *Hit the Balrog with the lightening, remembering to dodge the flames he’s throwing at the same time - this will be the most difficult part. *When he bends over, hit him once or twice with your sword and then back up a few steps and hit him again with the lightening. Repeat this until you defeat him. *DO NOT let the Balrog hit you with his sword! You will die instantly. |
Gandalf -- "YOU'LL SHALL NOT PASS!" LoTR - FoTR Moria / Balrog Fight
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Ik zit daar ook vast.
Je moet 'm raken met lightning en dan zo nu en dan slaan.
Alleen is het mij nog niet gelukt
En zie crashoverride
En zie crashoverride
Nee, m'n crash probleem is nog steeds niet op gelost ik speel wel maar dan op de comp van oudersM@NIC schreef op 07 January 2003 @ 16:35:
Ik zit daar ook vast.
En zie crashoverride
code:
1
2
| Minë corma ana vardte fárë, minë corma ana vardutúvië, minë corma ana vardrúmala fárë ar mí i mórë vardvaita. |
PS Het is common Elfish
De echte fans weten wel wat hier staat....
[ Voor 12% gewijzigd door chromeeh op 07-01-2003 23:14 . Reden: :P ]
Verwijderd
met zwaard en lightning idd !
lightning gebruiken dan slaan dan weer lightning zwaard enz enz enz duurt ff
(je kan em 2 of 3 keer raken met zwaard dan moet je weer spreuk doen)
good luck
lightning gebruiken dan slaan dan weer lightning zwaard enz enz enz duurt ff
good luck
Krijgen we nu na het daverende succes van de trekkies ook een roedel lotties ??? Mensen die op een bijeenkomst alleen Elfs praten en iedereen mijden die Dwergs praten ???chromeeh schreef op 07 January 2003 @ 23:06:
code:
1 2 Minë corma ana vardte fárë, minë corma ana vardutúvië, minë corma ana vardrúmala fárë ar mí i mórë vardvaita.
PS Het is common Elfish
De echte fans weten wel wat hier staat....
Ik mijd geen dwergen , alleen OrcsBioWEB schreef op 08 januari 2003 @ 09:57:
[...]Krijgen we nu na het daverende succes van de trekkies ook een roedel lotties ??? Mensen die op een bijeenkomst alleen Elfs praten en iedereen mijden die Dwergs praten ???
Pagina: 1