Ik heb overal op google al gezocht maar niets gevonden mischien is het heel simpel... maar ik kan het niet vinden of is het niet mogelijk?
Gewoon nieuwe mail toevoegen en dan je hotmail adres invullen! De rest kom dan vanzelf wel! Is echt super gemakelijk!
Ga naar extra, accounts, toevoegen -email en daar vul je de rest in
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Check dit: link ...
Outlook, unlike Outlook Express, does not have an option to use Microsoft Hotmail e-mail accounts. The "Resolution" section provides a work around to access a Hotmail account.
Het is zeker mogelijk; in het menu ga je via 'Extra' naar 'E-mailaccounts...'. Daar kies je vervolgens voor 'Een nieuwe e-mailaccount toevoegen'. Op het blad daarna kies je voor 'HTTP', waarna je uiteindelijk een scherm krijgt dat (nog meer) voor zichzelf spreekt en waar je je inloggegevens voor je Hotmailaccount kunt invoeren... heel eenvoudig eigenlijk, in plaats van dat je op Google zoekt kun je beter in Outlook zelf zoeken
[ Voor 7% gewijzigd door Sander Schrier op 07-01-2003 14:31 ]
dat klopt dus niet sorry trouwens typo in titel ik heb het over oulook 2000Trent schreef op 07 januari 2003 @ 14:29:
Het is zeker mogelijk; in het menu ga je via 'Extra' naar 'E-mailaccounts...'. Daar kies je vervolgens voor 'Een nieuwe e-mailaccount toevoegen'. Op het blad daarna kies je voor 'HTTP', waarna je uiteindelijk een scherm krijgt dat (nog meer) voor zichzelf spreekt en waar je je inloggegevens voor je Hotmailaccount kunt invoeren... heel eenvoudig eigenlijk, in plaats van dat je op Google zoekt kun je beter in Outlook zelf zoeken
Wat is de pop3 server en smtp van hotmail dan
Hotmail heeft geen POP -of SMTP-servers. Alleen HTTP servers en Outlook heeft geen ondersteuning voor HTTP-mailservers. Lees de link nou maar die ik je hierboven heb gegeven.Row schreef op 07 januari 2003 @ 14:33:
dat klopt dus niet sorry trouwens typo in titel ik heb het over oulook 2000. Wat is de pop3 server en smtp van hotmail dan
Verwijderd
De link die jij hebt gepost gaat specifiek over Outlook 2000.
Misschien werkt het onder XP en of 97 wel....
Misschien wel... maar:Verwijderd schreef op 07 januari 2003 @ 15:13:
De link die jij hebt gepost gaat specifiek over Outlook 2000.
En daar werkt het dus niet.Row schreef op 07 januari 2003 @ 14:33:
dat klopt dus niet sorry trouwens typo in titel ik heb het over outlook 2000
Bij mij werkt hotmail wel in windowx XP met Outlook XP, volgens mij was het in 2000 hetzelfde
www.energiepionier.nl Energiebesparing, duurzaamheid en domotica
Verwijderd
Het moet werken in Outlook 2k, ik heb het ook altijd zo gedaan. Het werkt precies zo als dat Trent het beschrijft.
Sorry, maar de manier van Trent is de manier waarop je het in Outlook Express doet, maar niet in Outlook 2000.Verwijderd schreef op 07 januari 2003 @ 15:53:
Het moet werken in Outlook 2k, ik heb het ook altijd zo gedaan. Het werkt precies zo als dat Trent het beschrijft.
Onder Extra in Outlook 2000 kan ik in ieder geval geen 'E-mailaccounts' vinden. Nog maar een keer de link dan: OL2000: How to View Hotmail Messages in Outlook 2000Het is zeker mogelijk; in het menu ga je via 'Extra' naar 'E-mailaccounts...'
Verwijderd
Ik gebruik hier Outlook XP en eerder had ik Outlook 2k, het werkt echt hoor, ik heb het net zelf nog ff geprobeerd.RedRose schreef op 07 januari 2003 @ 15:59:
[...]
Sorry, maar de manier van Trent is de manier waarop je het in Outlook Express doet, maar niet in Outlook 2000.
[...]
Onder Extra in Outlook 2000 kan ik in ieder geval geen 'E-mailaccounts' vinden. Nog maar een keer de link dan: OL2000: How to View Hotmail Messages in Outlook 2000
Verwijderd
In outlook 2000 kun je geen hotmail ontvangen, wel kun je een link naar www.hotmail.com maken. Of je dat wil???
nee dat is het hem juist dat wil ik niet.... ik wil gewoon de mesagges laten viewen dat je de pagina van hotmail in oulook ziet.Verwijderd schreef op 07 January 2003 @ 16:36:
In outlook 2000 kun je geen hotmail ontvangen, wel kun je een link naar www.hotmail.com maken. Of je dat wil???
Goeiendag zeg, wat een wellus/nietus discussie. Het antwoord is toch al een paar keer duidelijk gegeven?
De topictitel suggereert Outlook 2002/XP maar topicstarter herstelt en zegt dat het om Outlook 2000 gaat. Dan is het toch simpel?
In Outlook 2000 en eerder gaat het NIET; dan moet je Outlook Express gebruiken voor hotmail. Vanaf Outlook XP/2002 gaat het in Outlook zelf.
[edit]
Nog even voor de extra duidelijkheid:
De link die hierboven wordt gegeven zorgt alleen dat je de webpagina van hotmail in één van de folders in Outlook ziet, dus niet dat je netjes zoals in de rest van Outlook de berichten als lijst te zien krijgt.
De topictitel suggereert Outlook 2002/XP maar topicstarter herstelt en zegt dat het om Outlook 2000 gaat. Dan is het toch simpel?
In Outlook 2000 en eerder gaat het NIET; dan moet je Outlook Express gebruiken voor hotmail. Vanaf Outlook XP/2002 gaat het in Outlook zelf.
[edit]
De link die hierboven wordt gegeven zorgt alleen dat je de webpagina van hotmail in één van de folders in Outlook ziet, dus niet dat je netjes zoals in de rest van Outlook de berichten als lijst te zien krijgt.
[ Voor 26% gewijzigd door Korakal op 08-01-2003 09:52 ]
Mee eens.Korakal schreef op 08 January 2003 @ 09:49:
Goeiendag zeg, wat een wellus/nietus discussie. Het antwoord is toch al een paar keer duidelijk gegeven?
Dat zei ik ook alDe topictitel suggereert Outlook 2002/XP maar topicstarter herstelt en zegt dat het om Outlook 2000 gaat. Dan is het toch simpel
Dat klopt als een bus.In Outlook 2000 en eerder gaat het NIET; dan moet je Outlook Express gebruiken voor hotmail. Vanaf Outlook XP/2002 gaat het in Outlook zelf.
Klopt ook. Maar als je dan toch in Outlook 2000 je hotmail wil zien, is dit de enige manier.Nog even voor de extra duidelijkheid:
Ok bedankt voor het duidelijk antwoord!Korakal schreef op 08 januari 2003 @ 09:49:
[edit]
SLOTJUH!!!!
Nog even een kleine toevoeging voordat de boel op slot gaat: ik dacht inderdaad dat het over Outlook XP (2002) ging. Mijn oplossing werkt daar dus prima mee en lijkt op/is hetzelfde als die voor Outlook Express. Het is misschien wel handig als het modje dat dit topic sluit nog even de titel aanpast? Dat is makkelijker als iemand later hetzelfde probleem heeft en ernaar wil zoeken
Pagina: 1