Toon posts:

[Win2k] Sluit langzaam af *

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie o wie kan mij helpen. Ik kom er niet meer uit.

Ik heb Win 2000 geinstalleerd op een p233 met 190 MB Ram.
Alles werkt goed. Start goed op, draait stabiel, maar een probleem........

Afsluiten of opnieuw opstarten.

Meldingen U wordt uitgelogd en Windows word afgesloten komen mooi snel. Maar dan duurt het ongveer 2 minuten voordat je de computer ook werkelijk veilig kunt sluiten, danwel opnieuw opstarten,

Wat kan dit toch zijn....????

Adje
a.kalle@uwnet.nl

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
HEEEEELLLP, kijk eest eens in onze zoekmachine http://arethusa.tweakers.net/~acm/omega/omega
Zoek eens naar windows 2000 afsluitproblemen of 2000 afsluitproblemen en kijk ook eens in onze FAQ mbt Afsluitproblemen in XP (kan ook voor 2k gelden namelijk).

[ Voor 47% gewijzigd door blackd op 07-01-2003 14:40 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ja probeer de search maar eens uit :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Welkom op GoT :)

Zoals je merkt, werkt een dergelijke schreeuwerrige topictitel nogal op de zenuwen. Zo'n beetje iedereen die een topic opent heeft enige vorm van hulp nodig, dus HHHEEEEELLP schreeuwen is niet echt nodig. Daar komt bij dat hier nu niet bepaald een levensbedreigend iets gebeurt. Als je je scriptie van 4 jaar werk opeens helemaal kwijt was had ik het nog gesnapt ;)
Ik pas de titel dus even wat aan zodat je weet hoe het wat duidelijker is.

Verder is dit inderdaad al best wel vaker gevraagd en er staan dus vele suggesties in de search: klik. Ook staat er een link naar Shutdown & Restart troubleshooting (ook voor Win2k) in de WOS FAQ, wat natuuriljk verplichte kost is.

Voor de volgende keer: bekijk het WOS Policy even voor wat tips over oa. de topictitel. En natuurlijk de algemene FAQ Forumgedrag: topicstart

Succes!

PS: Laat de vele regeltjes op GoT je niet afschrikken, ze zijn eigenlijk best logisch en we zijn echt wel aardig als je ons leert kennen :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.