Toon posts:

3D Look voor Windows XP?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ooit een soort van 3D look op mijn Windows XP gehad. Dit was een normale instelling van XP, geen tools / add-ons / andere software. Gewoon een registerkey instelling. Echter ik kan het met geen mogelijkheid meer vinden. Ook niet op het web, al diverse malen gezocht. Kan iemand mij hier verder mee helpen? Ik vond het namelijk wel erg mooi. Dank

• Ierlandfan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-09 00:09
bedoel je de xp look van je tabs, windows en knoppies? Da's configscherm>"display">tab appearance (ga niet vertalen, 2e tab van rechts af geteld)> geavanceerd
kom je denk ik een heel end

• Ierlandfan
Ik ben iets tegengekomen over task gallery en een soort van 3d omgeving maar daar weet ik niet zoveel vanaf. Iemand anders daar wat over bekend?

Vond dit na wat zoekwerk (vond het ook wel cool namelijk)
http://www.3dtop.com/try.htm

Is een 3d desktop

http://www.rooms3d.com.sg...ads/rooms3ddownloads.html

3d desktop

[ Voor 43% gewijzigd door Ierlandfan op 07-01-2003 15:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat klopt, op de volgende link staat hier iets over http://research.microsoft.com/users/marycz/tg2000.pdf
Maar dat is niet wat ik bedoel, in windows xp zelf moet je gewoon iets aan kunnen zetten, wat de look iets 3D achtigs geeft. Net alsof alles een beetje dieper ligt, ik kijk nog wel effies

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

grappig, maar functioneel???

Multimonitor is relax :P

Verwijderd

Topicstarter
Nee, maar all die Themes zijn toch ook alleen maar funny?

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

maar werken niet lastiger.

maarre, lijkt me wel leuk om eens te proberen die 3d look. ik had ook ook een keer een proggie dat windows omtoverde in een soort van woning. was wel grappig. weet alleen niet meet hoe het heette

• Ierlandfan
Ik dacht dat je het had over die nieuwe windows interface waar ooit eens (NEP) filmpjes over zijn verschenen...was geloof ik blackcomb versie van windows.

Maar jij bedoelt volgens mij gewoon een effect wat je in XP kan instellen. Kijk dan voor eerder bericht van mjin hierboven daarover hoe je dat kunt instellen. Het geeft van die mooie randjes om je knoppen enzo. Als je dat niet bedoelt wil ik wel eens weten wat je wel bedoelt want dan ben ik wel nieuwsgierig eigenlijk

Verwijderd

properties van desktop - Appereance - effect en hier ergens?

Verwijderd

Topicstarter
Nee daar kan ik het niet instellen. Het was een andere instelling, ik ga nog wel even op onderzoek uit, als ik het gevonden heb post ik het hier wel.

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, dat ziet er goed uit zeg..

Verwijderd

ooit geinstalleerd. wel grappig .. voor een dag of 2.. daarna eraf gegooid..
Pagina: 1