Offtopic, mag die naar -1?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:54

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Topicstarter
Deze reactie is niet zo'n klein beetje offtopic ook.
Duidelijk een user die het eerste de beste bericht aangrijpt om zijn frustratie over een geheel ander onderwerp te uiten.

Door deze bewuste frustratie-uiting tegen een compleet offtopic onderwerp (huizenprijzen, makelaars en lokale overheid) en in combinatie met de overdaad aan smilies met maagoprispingen geven mij de wens deze met een -1 troll te beoordelen.

Is dat terecht, de post is een overduidelijk voorbeeld van een offtopic posting en in die zin behoort hij op 0:offtopic, het geven van een -1 troll kan ook slechts een uiting zijn van mijn persoonlijke ergernis over die post

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik zou deze reactie niet op de -1 zetten, het komt niet eens in de buurt van een troll.
Het mag er dan welliswaar niet netjes uitzien wat betreft de smileys maar dat maakt het eerder een overbodig geheel dan een troll.

De score die hij nu heeft is eigelijk wel goed zo.
Zou hij die smileys weghalen dan kreeg hij nog een extra puntje ook want hij heeft met zijn rare voorbeeld wel een beetje gelijk. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07

botoo

💀 too old to die young

Mja, somige post zou je idd liever naar de kelder (-1) verwijzen, maar we hebben er nu eenmaal een beoordelingsnorm voor, en die geeft off-topic geen -1 eindscore, een vette 0 moet volstaan.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
/\ zie botoo

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.