• S_E_B
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-09-2015
Bestaan er programmatjes voor PalmOS zodat je gewoon "alle" bestanden kan beamen (zowel ontvangen als versturen). Zodat ik bijvoorbeeld van iemand met een PocketPC een MP3tje kan ontvangen of een JPGtje kan sturen?

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-02 13:48
Daar hebben ze een speciaal forum voor en dat heet www.palmclub.nl ;)

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

• S_E_B
Daar heb ik idd ook gezocht, maar niets kunnen vinden. En ja ik dacht misschien weten die tweakers hier wel wat op :)

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-02 13:48
Dat is nep zeg...

Ik beloof je nix, maar zal vanavond voor je zoeken. Volgens mij bestaat het namelijk wel. Ik weet alleen niet zeker of het een gratis probgramma was.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Het kan in ieder geval met het gratis programma Filez, te vinden op Palmgear. MP3's en JPG's kun je alleen op een geheugenkaart opslaan, maar Filez (en alle andere freeware filemanagementsprogramma's) kunnen ook gewoon vanaf een geheugenkaart beamen. Zelfs ROM-bestanden kun je hiermee beamen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• S_E_B
Hey biposto, dedankt voor het aanbod, maar ik heb nu dat programmatje van haas. En ik denk dat dit wel gaat werken. Morgen op school zal ik het uitproberen!

haas en Biposto bedankt voor de hulp :)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Voor het versturen zal het wel werken, maar ik lees nu dat je ook wilt ontvangen... helaas! Het PalmOS kan niets met MP3's en JPG's, en je kunt niet rechtstreeks naar de geheugenkaart beamen. Ik geloof dat er wel programma's zijn die jpg's kunnen ontvangen, maar het lukt niet met Filez.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• S_E_B
Nouja versturen is in iedergeval al iets :) en voor het ontvangen van JPG's kijk in dan nog wel een keer.

Misschien iets voor de programmeurs onderons, schrijf een uitwisselingsprogrammatje voor PalmOS <-> PocketPC via IR

offtopic:
/me moet echt eens aan zn huiswerk, morgen tentamen :( |:(

• S_E_B
Ik heb nu een ander programmatje gevonden waarmee je ook moet kunnen ontvangen. Het heet McFile
En hier en hier kun je er meer over lezen.

Was idd toch op palmclub Biposto, maar wel met een hele vreemde search query kwam ik erachter (was nu eigenlijk naar iets anders op zoek :? )maarja kheb het

toevoeging:
Helaas het is me vooralsnog niet gelukt om bestanden uit te wisselen met PocketPC2002 :( , binnenkort zal ik nog even Palm naar Palm testen

toevoeging2: (want 3 posts achter elkaar is ook zo zinloos)
Het is eindelijk gelukt om alle soorten files te beamen en ontvangen. Toch via het programmatje McFile. Ik probeerde veel te grote bestanden over te sturen zonder ze rustig tegenover elkaar te leggen(dus was de beam telkens onderbroken). Let er wel op dat je in de "directory view" zit als je iets wilt ontvangen. (zie bijgevoegde PDF). En de shareware versie is maar 30 dagen geldig, daarna kan je em nooit meer gebruiken!!!!!!

[ Voor 45% gewijzigd door S_E_B op 09-01-2003 17:49 ]

Pagina: 1