Dane-Elec geheugen...ervaring mee?

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• JointFillah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-08 09:31

JointFillah

Techno Addict

Topicstarter
Ik heb bij Eynstein onlangs 128MB PC133 gekocht (zie www.eynstein.nl/a/487.html)

[quote eynstein]
128Mb PC-133 (16x64 single sided). 10 jaar garantie!! Voor diegene onder u die hoge eisen aan de stabiliteit van een configuratie stellen. Bijzonder geschikt voor Athlon moederborden
[/quote eynstein]

Nou is zo'n verhaaltje leuk en aardig, maar wat klopt hiervan? Is Dane-Elec idd stabiel/goed geheugen?? En weet iemand tot hoever deze reepjes boven de 133Mhz trekken?

~* Peace, Love & XTC *~

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dat is het huismerk van dane-elec. Dat is een leverancier van o.a. dus geheugen :? Ik heb hier vroeger zaken mee gedaan.

Is het het huismerk of weten ze in de winkel niet veel en noemen ze het maar zo :? ?

Tja de huismerk pindakaas van C1000 is super lekker maar ik vindt de huismerk pindakaas van Edah ofzo niet te eten.

Ik ben persoonlijk helemaal gek van hyundai brand on thirt geheugen. Gaat niet naar de haaien en je kunt er super leuke dingen mee doen.

Maarja betaal je ook voor.

Ik blijf het zien als Calve pindakaas en huismerk pindakaas...... it's your choice.

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:54
hehehe

pindabkaas vergelijken met mem.?

nou
ik heb 128 mb en ik vind het wel snel :)
maar kan GEEN cas2 aan op 133 mhz

PVoutput

Verwijderd

heb dit geheugen ook, draait tot nu toe stabiel tot 142 Mhz. werkt prima dus

• JointFillah

JointFillah

Techno Addict

Topicstarter
Ik lust alleen Calvé pindakaas, moet ik nu dus maar corsair gaan kopen? ;)
Of heeft dat huismerkwijn-geheugen van dane-elec bijna dezelfde prestaties als calvé??
* JointFillah raakt confused door ze eigen woorden:)

This msg was sponsored by AlbertHeyn Supermarkets

~* Peace, Love & XTC *~

• JointFillah

JointFillah

Techno Addict

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 november 2000 12:31 schreef KnOoP2000 het volgende:
heb dit geheugen ook, draait tot nu toe stabiel tot 142 Mhz. werkt prima dus[/quote]k, tnx KnOoP2000!
Laten we us gaan kijken wat dat reepje van mij kan hebben;)

~* Peace, Love & XTC *~

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 12:06
ik heb dit geheugen ook, en draait op 140 mhz cas2....dusseehh goeie poeier zou je zeggen...maar calve vind ik toch iets beter en smeuiger..behalve dan sony want daarvan is de geluidskwaliteit net iets beter dan van unox gevulde tomatensoep..:-)
Pagina: 1