Ik heb 3 weken geleden een Pioneer DVR-A05 gekocht...na het ding geinstalleerd te hebben kon ik zonder problemen met Nero de Pioneer DVD-R en DVD-RW die ik erbij kreeg branden. Toen heb ik op internet 10 Arita DVD-R's (newline) gekocht, maar dat schiet minder op: Ze worden door de brander helemaal niet herkend...ik heb de firmware geupdate naar de laatste versie, ASPI opnieuw geinstalleerd en 2 andere brandprogramma's geprobeerd, maar ik krijg telkens de melding "Insert media" of een andere, betrekkelijk vage error (023000?). Betekend dit dat ik deze DVD-R's dus gewoon niet kan branden met deze brander of...? En als dat idd het geval is, kan iemand mij dan ff een tip geven over welke (betaalbare) DVD-R's wel geschikt zijn? Na € 350 voor zo'n brander uitgegeven te hebben, zou ik het toch wel op prijs stellen als ik er ook DVD's mee kan branden. De voornaamste reden dat ik DVD-R heb gekozen ipv DVD+R is omdat ik zag dat de DVD's voor de - variant een stuk goedkoper te krijgen zijn (en ik wil het apparaat voornamelijk voor backup-doeleinden gebruiken, niet voor films te branden).
Wie geeft mij wat goede raad?
Wie geeft mij wat goede raad?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2003 12:40 ]