Hier had uw reclame kunnen staan.
Disable eerst alle sevices die je niet nodig hebt en kijk of het probleem dan nog steeds speelt.
Verder system restore en verdere overbodige dingen uitgezet?
[ Voor 29% gewijzigd door DJ^ op 07-01-2003 12:14 ]
hmmz
Verwijderd
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Control\Session Manager\Memory Management
Dat kun je uiteraard ook weer uitzetten, je hebt het zelf ook aangezet he.
Volgens mij is het mogelijk met XQ-setup oid, het zal wel ergens onder security staan want daar dient het namelijk voor.
hmmz
mr-who: tweakxp kan het "opschonen" van je swap uitzetten, en als het goed is blijft dat werken nadat je het deinstalleert
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Maar hebben niet meer mensen hier last van ?
Ik zit hier bij Sony en bij Sony draait alles Windows 2000, hier is ook iets heel merkwaardigs. Overal, op alle pc's ... is er een delay wanneer je de rechtermuisknop gebruikt. Echt een paar seconden, heel irritant.
Hier had uw reclame kunnen staan.
Verwijderd
Iets of iemand zet die waarde echter weer terug op 1
Voor de duidelijkheid, ik heb dit nooit moedwillig aangezet!
Deze advertentieplaats is te huur!
Tja, dat gebeurt wel vaker - dan is er blijkbaar nog een andere key die ervoor zorgt dat XP denkt dat 'ie die swapinstellingen mag managen.
Gooi tweakxp er nou maar ff overheen, of kijk op hun site of je het met de hand aan kan passen (staat er waarschijnlijk wel op).
En *iedereen* heeft last van vertragingen met XP, als je het mij vraagt. Alleen is het bij iedereen weer wat anders
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Is een bekend probleem in 2K.Eiríkr schreef op 07 januari 2003 @ 12:41:
Ik zit hier bij Sony en bij Sony draait alles Windows 2000, hier is ook iets heel merkwaardigs. Overal, op alle pc's ... is er een delay wanneer je de rechtermuisknop gebruikt. Echt een paar seconden, heel irritant.
Download TweakUI en disable alle "New Folder, Shortcut, etc, etc." entries die je niet nodig hebt, deze vertragen de boel nogal.
Edit: Heb het originele artikeltje gevonden...
http://www.annoyances.org/exec/show/article05-010
[ Voor 18% gewijzigd door warp op 07-01-2003 14:47 . Reden: tiepvaut ]
Heb ik niet echt last van andersRataplan schreef op 07 januari 2003 @ 13:20:
En *iedereen* heeft last van vertragingen met XP, als je het mij vraagt.
Edit: Je kan tweaken of niet
Dit is wat je _echt_ nodig hebt (m.a.w. dit zet je op Automatic)
Cryptographic Services
DNS Client
Event Log
Plug and Play
Print Spooler (alleen als je een printer hebt, anders disabled
Remote Procedure Call
Shell Hardware Detection
Uninterruptible Power Supply (alleen als je een UPS hebt, anders ook disabled
Windows Audio
Workstation
Deze zet je op Manual:
Logical Disk Manager
Logical Disk Manager Admin Service
Network Connections
Removable Storage
Server
Windows Installer
Windows Management Instrumentation
Windows Management Instrumentation Driver
En de rest op Disabled.
Note: Ik gebruik geen dial-up meuk, heb een statisch IP adres, hij zit niet in een domain en doet niet aan "File & Print Sharing" services. Hij zit achter een hardware firewall, dus daarom ook geen crappy built-in XP firewall die aanstaat
XP gebruikt zo ook maar 55MB na een kale boot (is dus zelfs heel wat minder dan Win2K)
[ Voor 75% gewijzigd door warp op 07-01-2003 14:49 ]