Wachtwoord versleuteling

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

• Triple
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-05-2025
Ik heb nog niet zo lang geleden in een post een link gezien naar een eenzijdige versleuteling die ook voor access kan worden gebruikt, maar ik kan dat topic niet vinden en met Google kom ik er ook (nog) niet.
Weet iemand nog welk linkje ik daarvoor moet hebben??

There is no beast without cruelty, Friedrich Nietzsche

Verwijderd

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:12

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

En dan zoeken op MD5?
edit:

/me moet eerst lezen.. Is niet alleen voor Microsoft Access dit..

KAn je misschien iets duidelijker zijn? Access, neem aan dat je MS Access bedoeld? En wat zoek je? De algoritmenaam? Een script / functie, die iemand destijds had gepost? Was het alleen in Access of in combinatie met ASP?

En welke zoekwoorden heb je gebruikt?

[ Voor 125% gewijzigd door gorgi_19 op 07-01-2003 10:06 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

ermmm. ik heb wel een asp functie met daarin een sha256 versleuteling.
Is het gepast om hier 355 regels code te copy-pasten?

Verwijderd

Ach, wat maakt t ook uit. En als het wel uitmaakt dan hebben we nog altijd lieve modjes die de 355 regels er zo weer uit hebben gedonderd. Komt ie

edit:

Ik heb een beter idee gevonden :)
sha256.txt

tip: Sla het bovenstaande op in een apart bestand en include dit vanuit je asp pagina. Daarna kun je alle mogelijke strings ombouwen tot een eenzijdig versleutelde string door sha256(de gewenste string) aan te roepen. Have fun

[ Voor 99% gewijzigd door drm op 07-01-2003 10:43 . Reden: scriptrequest niet aanmoedigen aub ]

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Die code regels anders in een textbestand plaatsen en een link naar dat bestand plaatsen in je post.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01 11:25

D2k

lijkt me toch meer een search naar algoritmen te worden dan een topic over algoritmen in het algemeen

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.