Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gratis sms Vodafone izi?

Pagina: 1
Acties:

• dave
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11 13:46
Ik heb een probleempje met m'n Vodafone Izi.. of "probleempje" >:)

achter in december nieuw beltegoed gehaald... druk aan het smsen gegaan... en begin januari is het weer op.. dus ik maar weer een nieuwe kaart gehaald, erop gezet... weer druk smsen.. maar ut gaat niet van m'n beltegoed af?? Op zich hardstikke mooi natuurlijk >:) maar ik verwacht dat het straks allemaal in 1 keer eraf gaat... en dat is dan minder... (mag ik bijna weer een nieuwe kaart halen..)
2 Januari heb ik 20 euro erbij op gezet.. en sindsdien is alleen het bellen eraf gegaan.. Iemand een verklaring??

(Misschien heeft het te maken met die actie? na 2 jaar aankoopbedrag in beltegoed terug? Ik heb een Nokia 3310 en krijg in Januari 2003 (nu dus) 429 gulden (iets van 194 euro) beltegoed er bij op)

Ondertussen sms ik mooi verder :P

Verwijderd

Ik zou het toch maar voorzichtig aan doen, als men het op eens in hun hoofd krijgt om smsjes af te gaan schrijven dan ben je in 1 keer door je beltegoed heen, dit heb ik een keer eerder meegemaakt met Dutchtone.

• dave
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11 13:46
Verwijderd schreef op 07 januari 2003 @ 10:13:
Ik zou het toch maar voorzichtig aan doen, als men het op eens in hun hoofd krijgt om smsjes af te gaan schrijven dan ben je in 1 keer door je beltegoed heen, dit heb ik een keer eerder meegemaakt met Dutchtone.
Ja dat had ik ook al in m'n hoofd... Maarja... "soms" moet je wel he..

maar die smsjes, worden die geregistreerd ofzo? hoeveel en wanneer ik die stuur? en of ze wel of niet afgeschreven worden?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Sms'jes worden altijd geregistreerd.
Je heb nu geluk dat het niet gelijk wordt afgeschreven, maar neem van mij aan dat dit echt wel gaat gebeuren hoor. :)

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:58

JB

Cédric roelt!

Misschien heeft het te maken met die actie? na 2 jaar aankoopbedrag in beltegoed terug? Ik heb een Nokia 3310 en krijg in Januari 2003 (nu dus) 429 gulden (iets van 194 euro) beltegoed er bij op)
Maar dan lijkt het me wel dat als je je beltegoed opvraagt het gehele bedrag (ook wat je terug gekregen hebt vanwege je aankoop) word weergegeven

Mijn boefje is liev!