Oude game voor moeder gezocht

Pagina: 1
Acties:

• -Klimaks-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:42
Ik zoek voor mijn moeder de naam van een vrij oude game. Het concept van het spel was als volgt : beeld was opgedeeld in 2 delen (2 spelers). En iedere speler moest op zijn deel een soort tetrisblokjes positioneren (kwamen niet van boven, maar uit een vakje beneden, je kon ze zetten waar je wou, dus geen zwaartekracht). Als je vakjes van 9x9 maakte, gingen die weg en vergrootte jouw speelveld en verkleinde dat van je tegenspeler. Verder had je ook nog van die leuke dingen als raketten, bommen, ...

Weet iemand de naam van dit oude spel, hier thuis was iedereen er van overtuigd dat er een X in de naam voorkwam, maar pin me er niet op vast.

In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy

Verwijderd

klax ofzo

• -Klimaks-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:42
Heb het gevonden op die site, het was Squarez Deluxe, en het is nog freeware ook :)

bedankt

In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy

Verwijderd

Lol :D

Nou geen dank ;)