Counterstrike veroorzaakt rellen

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33358

Topicstarter
Kennelijk zijn er gamers die zeer gefrustreerd raken als ze verliesen met Counterstrike en besluiten om de clan wars niet meer virtueel uit te vechten, aldus dit nieuwsbericht:
Het is de afgelopen tijd steeds vaker voorgekomen in Los Angeles, dat counterstrike spelers met elkaar op de vuist gingen. De clan wars worden niet meer slechts virtueel uitgevochten, maar sommige moeten hun frustratie gewoon kwijt en gaan op de vuist met de tegenstander. De plaatselijke bevolking heeft deze gevecht al een naam gegeven: PC-Bangs. Deze PC-Bangs hebben al voor vele gewonden gezorgt.

Eén van hen werd met een pistool in het been geschoten, een ander liep ernstige verwondingen aan het hoofd op nadat hij met een stoel was bewerkt. In juni van vorig jaar werd er al een bekende CounterStrike-speler voor zijn huis geliquideerd. Bij sommige gevechten dagen er soms meer dan honderd jongeren op voor een café.

Sinds juni moest de politie van Los Angeles ruim 300 keer in actie komen om vechtende gamers uit elkaar te halen. Inmiddels moet van de gemeente bij ieder cybercafé waar CounterStrike gespeeld wordt, beveiligingspersoneel aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48305

America..... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
* BasieP geloofd niet dat dat door counter-strike komt.
't zou wel heel sneu zijn als je zo erg niet tegen je verlies kan dat je mekaar te lijf gaat..

ik vraagt zich af hoe waar het is aangezien gamespot wel eerder maffe berichten heeft die later niet helemaal waar of sterk overdreven te blijken te zijn..

nouja.. ze gaan iig mee met de tijd :+

[ Voor 13% gewijzigd door BasieP op 07-01-2003 08:48 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-03 10:03

fw

Geliquideerd? Hoe kan je er een nog dramatischer kleurtje aan een tekst meegeven zeg :D :+

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33358

Topicstarter
BasieP schreef op 07 January 2003 @ 08:47:
* BasieP geloofd niet dat dat door counter-strike komt.
't zou wel heel sneu zijn als je zo erg niet tegen je verlies kan dat je mekaar te lijf gaat..

ik vraagt zich af hoe waar het is aangezien gamespot wel eerder maffe berichten heeft die later niet helemaal waar of sterk overdreven te blijken te zijn..

nouja.. ze gaan iig mee met de tijd :+
Komt wel door counterstrike....
Ze komen namelijk masaal bijeen als er in een internet cafe een war wordt gehouden en verliest hun clan dan gaan ze op de vuist, dit is dus echt gebeurd daar in LA een tijd geleden..

Er zijn meerdere bronnen die dit bevestigen, o.a. kranten

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 33358 op 07-01-2003 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28267

Komt me bekend voor: een uit de hand gelopen spel -> voetbal.
Met andere woorden: Een dergelijk voorval is zo menselijk dat je er niet een specifiek spel de schuld van kunt geven zoals toen in Griekenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSX-MAN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-06 12:07

GSX-MAN

de/het/een

"Team, fall back!"

Slecht idee... Hoe laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75020

Zou het ook zo met andere spellen zijn? Ik weet nog wel dat er ruiten werden ingegooid toen bekend werd dat nwn pas over een lange tijd zou uitkomen... Dat ze intussen zijn overgegaan tot elkaar afslachten verbaast me niks. Amerika probeert altijd voor te lopen op de rest van de wereld :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06 15:29
Oud nieuws :)
Mocht je er toch nog over willen discussieren dan kan dat hier:
Los Angeles zucht onder Counter-Strike rellen
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.