Ik heb onderstaande filter zelf gebouwd. Het is een drieweg systeem met Sub, Mid en High op 200 en 5000 Hz. Het geheel is opgebouwd op 12mm MDF en bevestigd aan 1.4mm messing spijkertjes (niet vermessingt dus!!)

Mijn vraag:
* Iemand opmerkingen over de manier of opbouw van de filter??
* Hoe kan ik deze het beste in de kast monteren, het staat me bij dat je velden van de spoelen gezien kunnen worden als cilinders in het verlengde van de spoel. En dat deze niet evenwijdig met de zelfde spiraalstand mogen liggen aan de velden van andere spoelen.
Is dit ook van belang bij het monteren in de speaker?? Ik heb voor een d'apolito (ofzo
) opstelling (een tweeter (25mm dome) met daar boven en onder een mid (13cm) en aan de zijkant een sub van 25cm.
De enige manier zou dus zijn om de filter aan de bovenkant van de behuizing te monteren?? lijkt me niet echt praktisch, maar ja, alles voor het geluid

PS als ze werken prop ik ze hierin:
Mijn vraag:
* Iemand opmerkingen over de manier of opbouw van de filter??
* Hoe kan ik deze het beste in de kast monteren, het staat me bij dat je velden van de spoelen gezien kunnen worden als cilinders in het verlengde van de spoel. En dat deze niet evenwijdig met de zelfde spiraalstand mogen liggen aan de velden van andere spoelen.
Is dit ook van belang bij het monteren in de speaker?? Ik heb voor een d'apolito (ofzo
De enige manier zou dus zijn om de filter aan de bovenkant van de behuizing te monteren?? lijkt me niet echt praktisch, maar ja, alles voor het geluid
PS als ze werken prop ik ze hierin:
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2003 08:36 ]