☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Jep, die staat in de trashcan. Die komt niet meer terug, omdat het topic toch al verpest is.
en wat stond er allemaal in dan op pagina 11 enzo? Of wouden ze het jochie gaan hacken?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Verwijderd
Mjah, met een beetje logisch verstand kun je concluderen dat het niet veel soeps was... i.i.g. reply's waarmee GoT zich niet mee wil meten, anders was het topic wel voorzien van een reguliere slot i.p.v. een enkeltje naar de trashcan. En ik ga er maar eens vanuit dat men die reply's niet gaat herhalen in LAAW_Bos schreef op 07 January 2003 @ 08:35:
en wat stond er allemaal in dan op pagina 11 enzo? Of wouden ze het jochie gaan hacken?
Verwijderd
Jups, true. Ik vind het ook erg triest als men dit wou gaan doen. Ik heb in dat topic ook gewoon niet gepost. Of was dat omdat ie toen daarna net werdt getrashedVerwijderd schreef op 07 januari 2003 @ 09:39:
[...]
Mjah, met een beetje logisch verstand kun je concluderen dat het niet veel soeps was... i.i.g. reply's waarmee GoT zich niet mee wil meten, anders was het topic wel voorzien van een reguliere slot i.p.v. een enkeltje naar de trashcan. En ik ga er maar eens vanuit dat men die reply's niet gaat herhalen in LA

Ik moet zeggen dat ik weer teleurgesteld wordt in de GoT-ters die zich zo nodig "1337" willen noemen.
Meer ga ik er niet over zeggen
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
*agreed*
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
My thoughts exactelyD2k schreef op 07 januari 2003 @ 09:43:
Ik moet zeggen dat ik weer teleurgesteld wordt in de GoT-ters die zich zo nodig "1337" willen noemen.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Maar ik ging dan ook niet die site van die kiddo vernaaien
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.