Waar is mijn topic?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:56

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Ik had een topic staan op topic 587580 over een jochie van 12 jaar met een eigen bedrijf, en nu opeens kan ik er niet meer in. Hij stond in de HK maar ik heb geen HKban merk ik. In de errors staat dat hij in categorie 6 is en naar mijn weten is dat een van de crewforums waar ie ni in staat.

Kan een crewlid mij de reden vertellen waarom hij is verplaatst en of ie nog terug komt?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

zal wel TC zijn denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Jep, die staat in de trashcan. Die komt niet meer terug, omdat het topic toch al verpest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:56

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
en wat stond er allemaal in dan op pagina 11 enzo? Of wouden ze het jochie gaan hacken?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AW_Bos schreef op 07 January 2003 @ 08:35:
en wat stond er allemaal in dan op pagina 11 enzo? Of wouden ze het jochie gaan hacken?
Mjah, met een beetje logisch verstand kun je concluderen dat het niet veel soeps was... i.i.g. reply's waarmee GoT zich niet mee wil meten, anders was het topic wel voorzien van een reguliere slot i.p.v. een enkeltje naar de trashcan. En ik ga er maar eens vanuit dat men die reply's niet gaat herhalen in LA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 januari 2003 @ 09:39:
[...]
Mjah, met een beetje logisch verstand kun je concluderen dat het niet veel soeps was... i.i.g. reply's waarmee GoT zich niet mee wil meten, anders was het topic wel voorzien van een reguliere slot i.p.v. een enkeltje naar de trashcan. En ik ga er maar eens vanuit dat men die reply's niet gaat herhalen in LA ;)
Jups, true. Ik vind het ook erg triest als men dit wou gaan doen. Ik heb in dat topic ook gewoon niet gepost. Of was dat omdat ie toen daarna net werdt getrashed :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Ik moet zeggen dat ik weer teleurgesteld wordt in de GoT-ters die zich zo nodig "1337" willen noemen.

Meer ga ik er niet over zeggen

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 13:31

drm

f0pc0dert

*agreed*

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-10 22:14

Arno

PF5A

D2k schreef op 07 januari 2003 @ 09:43:
Ik moet zeggen dat ik weer teleurgesteld wordt in de GoT-ters die zich zo nodig "1337" willen noemen.

Meer ga ik er niet over zeggen
My thoughts exactely :/

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik vind jou wel l33t 8) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-10 22:14

Arno

PF5A

:*

Maar ik ging dan ook niet die site van die kiddo vernaaien :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:26

Jaymz

Keep on moving !

Seems like duidelijk :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.