Verwijderd

Topicstarter
Ik wil smsen via outlook heb een sony ericsson T68i en outlook van office xp. Heb net op internet gezien dat dat kan en hoe het eruit ziet. Maar vind het nergens in de instellingen van outlook en ook de search leverde niks op aangezien deze vraag al eens is gesteld in 2000 dat is 3 jaar terug ;) en er kan op dat termijn veel veranderen. Dus mijn vraag hoe doe ik dit.

hier de pagina waar ik het op heb gezien, het gaat om het 2e plaatje

http://www.mtel.nl/outlooksms/

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Multimedia bedrijven Mtel en Privacom hebben als eerste in Nederland gezamenlijk een SMS- & bel-plug-in voor Microsoft Outlook ontwikkeld. Met deze plug-in kunnen zakelijke Outlook-gebruikers eenvoudig vanuit hun eigen adressenbestand SMS-berichten verzenden en telefoontjes plegen. Binnenkort is het ook mogelijk om via Outlook telefonisch te vergaderen.
dus plugin.. niet standaard.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Volgens mij kan je met de software die te downloaden is via de website van SonyEricsson SMS versturen via Outlook.
Ik heb dit iig weleens gedaan voor mijn T39.
Aangezien de software voor de T68 vrijwel hetzelfde is, lijkt me dat dit ook mogelijk is voor de T68.

Verwijderd

Topicstarter
ja staat ook op de site, ikke alles installed en dan?

Er is nergens een handleiding en nergens iets te vinden over die sms. Maar staat idd op sony-ericsson.com dus moet werken, ik weet alleen niet hoe. Dus als iemand een tip heeft, mag dus ook de handleiding zijn, mag ook zijn waar ik het zoek, dan hoor ik het graag.

Verwijderd

Topicstarter
schopje