Goed geheugen....:)

Pagina: 1
Acties:

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-12-2025
Dudez

weet iemand of/hoeveel het uitmaakt of je el cheapo geheugen koopt of een goed merk? (Kingston ofzo)

Je systeem kan door van alles onstabiel worden.
Omdat het een VIA KT133 chipset heeft, voeding, Te ge-OCt ;)
Is het 'Wise' om dan maar meer Ca$h neer te leggen voor A merk geheugen :?

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Voor een stabiel systeem heb je niet echt kington of mushkin nodig, wel voor een sneller systeem.

De meeste dimms kunnen hun taken goed af, maar zodra je gaat overklokken worden ze instabiel, tja dan moet je wel Mushkin, siemens, hyundai hebben.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Omdat het een VIA KT133 chipset heeft[/quote]Oo jee, bereid je maar vast voor op kwaaie woorden van AMD gebruikers/fans >:) !

Het maakt voor de stabiliteit idd niet veel uit wat voor geheugen je koopt. Winkels verkopen namelijk niet graag geheugen wat helemaal niets is en al bij default speeds instabiel loopt ;) ... wil je, zoals gezegd, gaan OCen is beter geheugen belangrijk. Ook CAS2 @ 133MHz kun je wel vergeten met El Cheapo geheugen.

PC Specs

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-12-2025
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 november 2000 02:15 schreef Bomberman het volgende:
Oo jee, bereid je maar vast voor op kwaaie woorden van AMD gebruikers/fans >:) ! [/quote]Ben zelf een AMD Fan! En ga een KT7 kopen. 8-)

En ik ga uiterraard OCen, vandaar de vraag.
Door allerlij redenen kan je systeem onstabiel worden, en ik wil graag zoveel mogenlijk kansen uitsluiten.
Alleen zijn sommige geheugen modules een stuk duurder dan de ander, dus daarom wilde ik weten wat het uitmaakte. *D

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.