Ik ben bezig met het maken van een weergave voor verjaardagen / jubilea en nu stuit ik op een probleem.
Ik kan geen functie vinden waarmee ik de datum op de juiste manier kan weer geven in de sqlstring. De sqlstring ziet er zow uit
Op de plaats waar hier 2 keer ?? staat moet dus iets komen te staan waarmee ik de datum zo kan formatten dat er een dag / maand format uit komt. De eergister/ overmorgen variabele is gevuld met het formaat dd/mm...
Ik heb al gekeken naar de convert functie, in de lijst met formats die microsoft geeft kan ik niet de juiste vinden
Ik heb al gekeken naar de datepart functie, maar hiermee kom ik er ook niet uit
BVD
Ik kan geen functie vinden waarmee ik de datum op de juiste manier kan weer geven in de sqlstring. De sqlstring ziet er zow uit
code:
1
2
3
4
5
| sqlstring = "SELECT ID, voornaam, voorletters, tussenvoegsel, achternaam, geboorte_datum "_
& "FROM personeel "_
& "WHERE (??(dd/mm, geboorte_datum) >= '" & eergister & "') "_
& "AND (??(dd/mm, geboorte_datum) <= '" & overmorgen & "') "_
& "ORDER BY geboorte_datum ASC;" |
Op de plaats waar hier 2 keer ?? staat moet dus iets komen te staan waarmee ik de datum zo kan formatten dat er een dag / maand format uit komt. De eergister/ overmorgen variabele is gevuld met het formaat dd/mm...
Ik heb al gekeken naar de convert functie, in de lijst met formats die microsoft geeft kan ik niet de juiste vinden
Ik heb al gekeken naar de datepart functie, maar hiermee kom ik er ook niet uit
BVD
Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!