Sharp GX10. Antenne eraf :?

Pagina: 1
Acties:

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023
Okay, ik heb een Vodafone Live! abbo met een Sharp GX10 toestel, alleen ik vind het jammer dat er een antenne aan het toestel zit. Nu is mijn vraag, zijn er ook gebruikers die weten hoe die antenne eraf kan en een knopje erop kan ? En heeft dit ook invloed op je ontvangst (met name GPRS doorvoersnelheid ) ?

Heb hier voor de rest nog niets over kunnen vinden

Verwijderd

Volgens mij is er voor elke antenne phone wel zon knopje te krijgen en in de meeste gevallen heeft het geen tot weinig effect op de bereikbaarheid.

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-08 23:46
Heeft alleen een nadelig effect als je in een gebied met minder bereik komt.

no comment

• martijnr17
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 19:36
Hmmm mijn oude erricson gf nog wattes merkte je het wel degelijk of de antenne erop zat of niet. Bij een oude siemens was er geen enkel verschil. dus het is even testen of je het last van hebt denk ik.

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023
Okay, bedankt...

Maar nu moet ik dus alleen weten HOE ik die antenne eraf krijg :| aangezien ik niet gelijk met de waterpomptang aan de slag wil :)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-08 13:18

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 07 January 2003 @ 09:10:
Volgens mij is er voor elke antenne phone wel zon knopje te krijgen en in de meeste gevallen heeft het geen tot weinig effect op de bereikbaarheid.
Ik wil je graag geloven.
maar stel als dat zo is, waarom doen de fabrikanten dat dan niet meteen al?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Omdat ze er dan niets meer aan verdienen. Zo koopt iedereen nog apart zo'n knopje erbij voor laten we zeggen €15,- waar zij dan ook weer een aardig percentage van hebben.

Verwijderd

weet trouwens iemand of er ergens een datakabel te koop is voor dit toestel!? of wanneer deze beschikbaar komt!?

Thnx

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-08 13:18

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 13:51:
Omdat ze er dan niets meer aan verdienen. Zo koopt iedereen nog apart zo'n knopje erbij voor laten we zeggen €15,- waar zij dan ook weer een aardig percentage van hebben.
Ik heb nog nooit een kleine antenne gezien die van een fabrikant is.
Het zijn allemaal non-branded antenne`s

Dus jou opmerking klopt niet.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Dan zijn ze toch nog van een fabrikant!?

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ginz schreef op 08 januari 2003 @ 01:22:
[...]

Ik wil je graag geloven.
maar stel als dat zo is, waarom doen de fabrikanten dat dan niet meteen al?
Dan kan het zo zijn dat op een gebied met wat minder bereik, het bereik van de GSM verminderd zonder antenne of er is helemaal geen bereik.
Maar bijv in Rotterdam heb je in elke kuiltje bereik met of zonder daar maakt het niet uit, maar ergens in een dorp hebben ze mischien 1 zendmast dan heb je mischien wel last van.
Pagina: 1