Ik heb een tijdje geleden een American DJ paneeltje gekocht, ut ziet er zo ongeveer hetzelfde uit als dat controlepaneel dat je krijgt bij dubbele cd-spelers voor DJ's. Nou sluit je zo'n ding aan op je PC en dat werkt dan ongeveer hetzelfde als met CD's, maar dan ook me alle zooi muziek op je toegankelijke media 
Nu zou ik graag een PC bouwen die enkel passieve koeling nodig heeft, met als enig doel die muziek streams af te spelen en te kunnen bewerken, mogelijk met meer dan 2 streams tegelijk (ivm voorbeluistering enzo). Ik dacht aan een AMD CPU, die unlocken en dan de multiplier omlaag brengen om hem zo koeler te laten lopen, tot op het punt dat ie geen fan meer nodig heeft, enkel een goede heatsink die dan handwarm of wat heter wordt, toch nog dat ie aanraakbaar is
Nou vraag ik me af welke CPU ik hiervoor best zou gebruiken, aangezien ik geen idee heb wat voor temperatuur veranderingen ik moet verwachten bij het underclocken. Any suggestions?
Nu zou ik graag een PC bouwen die enkel passieve koeling nodig heeft, met als enig doel die muziek streams af te spelen en te kunnen bewerken, mogelijk met meer dan 2 streams tegelijk (ivm voorbeluistering enzo). Ik dacht aan een AMD CPU, die unlocken en dan de multiplier omlaag brengen om hem zo koeler te laten lopen, tot op het punt dat ie geen fan meer nodig heeft, enkel een goede heatsink die dan handwarm of wat heter wordt, toch nog dat ie aanraakbaar is