Toon posts:

Hoeveel min/uur opnemen met mustek DV 2000?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Specifications

Image Sensor: 1.3 Mega CMOS Sensor
Resolution: Fine: 1600 X 1200 (Hardware Interpolation)
High: 1280 X 960
Low: 640 X 480
Video Clip: 320 X 240
Digital Zoom: 2X
Display : Color TFT 1.5" LCD
External Memory: SD / MMC
File Format : JPEG / AVI
F. No. 2.8
Lens: ixed (5 Glass Lens)
10.84 mm (Equivalent 50 mm for 135 Camera)
Focusing Range: 0.7m ~ Infinity
Interface: USB / AV out
Self Timer : 10 Seconds Delays
Shutter Speed : 1/15 to 1/4000 Second
Power: 1/15 to 2 AA Alkaline Battery
Dimensions :
86 X 40 X 68 mm
Weight : 110g (Not Battery)

als jullie dit zo zien he..?!
en dan met een kaartje van 256mb erin.. hoeveel min/uren kan ik dan filmen?

ik snap er niks van.. 45min kwam ik ong. uit.. vind ik erg weinig voor een vakantie van 2 weken..

Verwijderd

hoi, er staat nergens hoeveel kb of whatever hij in beslag neemt per seconden of per beeldje (een zwart beeld neemt geloof ik meer ruimte in beslag dan een lichter beeld)..

mijn ervaring is; digitale beeldopslag neemt veel meer ruimte .

Volgensmij zit dat anders dan gewoon videobandjes in een videocamera.. misschien moet je 265 MB zien als een 45 minuten bandje..

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2003 00:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja thanx.. ik kan ook nergens vinden hoeveel kb/s het is dit zijn alle gegevens van de orginele site..

http://www.mustek.com.tw/html/prod_camra/dv2000/spec.html

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 09:12

Leon

Rise Of The Robots

Het lijkt mij dat je erg duur uit bent als je een video op wilt nemen op solid state geheugen.

Als je video wilt opnemen kun je imho beter een camcorder met minidv oid nemen samen met firewire, maar dan ben je (veel) duurder uit :)

Dat mustek ding lijkt mij trouwens meer een opgewaardeerde digitale camera... :/

Eeuwige n00b

Verwijderd

ik zou een digicam alleen gebruiken voor plaatjes en wel films maar niet van die lange..of je moet je laptop bij je hebben om ze te unloaden (misschien heb je een laptop..aldus; idee? :) )

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 10:05
zelfs de goedkoopste 2ehand camcorders geven een beter videobeeld dan een digicam.
Digicams nemen vaak maar met zo'n 12 - 15 fps op en een resolutie vergelijkbaar met een webcam.
Stel dat elk beeldje 16 - 20 kB in neemt, dan kun je op 256 MB 13000 - 16000 frames opslaan. dat is zo'n 20 mins met 12 fps.
Ik zou met zo'n camera gewoon lekker foto's maken en geen video.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Pagina: 1