• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-02 12:18
Bestaat dit nog niet? Gewoon mp3 speler die DVD'tjes slikt?
Met google vind'k een hoop terug maar geen enkele portable player. Misschien hier iemand die meer weet?
Of moet'k echt voor een ipod gaan?

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Je bedoelt dat je veel wil op kunnen slaan? K heb wel eens iets langs zien komen wat MP3 van een CD-R kan lezen en DVD kan afspelen. Misschien kan die ook MP3 van een DVD-R ofzo lezen. K neem aan dat je dat bedoelt?
Afbeeldingslocatie: http://galleries.vinyamar.com/ps/show.php?id=66H25sL2gPhZVcgmaQ51ASJys
K weet niet precies welke het was maar k denk dat dat wel bestaat :P

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-02 12:18
Da' sinderdazad hetgeen ik bedoel.. gewoon identiek aan de huidige mp3-CD-spelers, maar dan met DVD zodat er wat meer op past.
Aangezien die dvd-writers al niet zo uitzonderlijk meer zijn moet daar toch een markt voor zijn? Zou ik toch denken.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Volgens mij bestaan die wel maar niet zonder TFT scherm. Dus een portable DVD speler waar je films op kan kijken. Daar kan je ook mp3tjes mee afspelen dus ook wel vanaf DVD-R denk ik. Maar die dingetjes kosten wel veel $$

Verwijderd

BlackMage schreef op 07 januari 2003 @ 09:58:
Volgens mij bestaan die wel maar niet zonder TFT scherm. Dus een portable DVD speler waar je films op kan kijken. Daar kan je ook mp3tjes mee afspelen dus ook wel vanaf DVD-R denk ik. Maar die dingetjes kosten wel veel $$
En ze zijn dan redelijk groot voor een mp3 speler :)