Repotec Router gestorven? Wat is er aan de hand...

Pagina: 1
Acties:

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 08:55
Hey ik gebruik sinds ong. een jaar een router en die heeft het altijd goed gedaan. Nu wil ik mijn pc opstarten en internet opgaan en wat blijkt geen Internet.

Dus ik was alweer kwaad op mijn provider ;) Maar ja, na verdere inspectie bleek dat het statuslampje van mijn Repotec Router op een trage snelheid rood / groen knippert.

Als mijn router goed zou werken zou hij constant groenlicht moeten geven. Af en toe kan ik nog wel naar me router connecten maar een seconde later niet meer ff wachten en dan weer wel.

Wat kan er aan de hand zijn? Maar connecten via de Firmware upgrade tool wil niet meer lukken. Error: Cannot find Target Device.

Het is dus niet zo dat ik met die router heb lopen experimenteren. Ik heb er niets aangedaan en ineens werkt hij niet meer... zou die echt overleden zijn of is de adapter stuk?

• magic45
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-05 12:15
als je het nog niet gedaan hebt(:D) check alle kabels ff
en je hebt een router dus ik neem aan dat je meerdere pc's hebt probeer een met de andere pc's te connecten naar de routers

Verwijderd

druk alles ff aan, geef em paar tikjes, reset em ff, laat em paar uur uitstaan, kijk als adapter nog goed is...

en anders is die dood

• et36s
Ik heb julllie advies opgevolgd en niets mocht baten ook heb ik een andere adapter met dezelfde specificaties geprobeerd en hij geeft geen kick :(

Maar hoe kan een router nou sterven? Volgens mij doet die niet al te veel

[ Voor 21% gewijzigd door et36s op 06-01-2003 22:34 ]

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• et36s
Bedankt maar dat werkt dus ook niet. Ik ga alvast zoeken naar de garantie bon en stuur hem maar op.
Pagina: 1