Externe HDD Case

Pagina: 1
Acties:

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-03 20:27
Ik heb een harddisk die ik graag via zo'n externe kast aan mijn computer wil hangen middels een USB aansluiting of Firewire. Er bestaan hele mooi versies van die HDD Cases, zoals bijv. de Meadow Ice Cube. Ik heb die een keer in Computer Totaal gezien, maar ik kan nergens op internet een bedrijf vinden die die dingen verkoopt. Daarnaast heb ik wel andere HDD Cases gevonden, maar die dingen zijn zo ontzettend duur. Ik heb ze al geprobeert te vinden via eBay, maar dan zit ik weer met de volts in Amerika (daar hebben ze 110 Volt). Heeft iemand enig idee waar ik een mooie, goede en goedkope HDD Case kan krijgen? (Het liefst met FireWire aansluiting).

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• jvhaarst
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-03 18:18

jvhaarst

Eendracht maakt macht

Hebben die kastjes op ebay niet gewoon een adapter nodig ? Dan kun je die namelijk gewoon vervangen door eentje die wel 230V overleeft.
Als je slim bent, dan laat je die adapter niet eens mee opsturen, scheelt ook weer een klap verzendkosten.

If you don’t have enough time, stop watching TV.

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-03 20:27
Maar zo'n case uit Amerika is gemaakt voor 110 Volt, wanneer je er dan'een 220 - 230 Volt adapter aanhangt dan overleeft de case dat niet vrees ik.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• jvhaarst
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-03 18:18

jvhaarst

Eendracht maakt macht

Nee je hangt er dan een adapter aan die van 230V 12V volt maakt, net zo als de amerikaanse van 110v 12 volt maakt.

If you don’t have enough time, stop watching TV.

Verwijderd

qtec heeft leuke USB2 cases ook voor 3.5" HDDs

check www.qtec.info en uiteraard de pricewatch

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

http://www4.alternate.nl/html/nodes_info/t2ff81.html

EUR 79,00
Excl. BTW: EUR 66,39

Die is wel voor 2,5". K denk alleen dat jouw schijf 3,5" is. Daarvoor zijn er ook van die dingen gemaakt geloof ik :P

Aanvulling:

http://www4.alternate.nl/html/nodes_info/t5uf10.html

EUR 89,00
Excl. BTW: EUR 74,79

Daar kan jouw schijf dan in :P

[ Voor 28% gewijzigd door Stropdas op 07-01-2003 04:36 . Reden: wakker geworden ]

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Hoort ook meer bij Opslagmedia :)

OH => OM..
Pagina: 1