Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

sinds een tijdje heb ik een tweedehands telefoon van iemand overgenomen, een Ericsson T28s. Een mooie kleine GSM, maar hij heeft één (in mijn ogen storende) eigenschap waar ik niet zo blij mee ben. De responsiesnelheid van de software is namelijk ontzettend traag. Bij het scrollen door de menu's met de cursortoetsen zit er een lag van minstens een halve seconde in, dan schuift het menu traaaaaaag opzij. Bij het openen en vooral sluiten van SMS-berichten is het helemaal een ramp: het wegklikken van een SMSje om terug te keren naar het gewone standby-scherm duurt meer dan vier seconden.

Vooral bij het typen van SMS-berichten is dit irritant omdat veel aanslagen niet geregistreerd worden als je snel tikt. Ook tijdens snel scrollen door de menu's raak je snel het spoor bijster.

Mijn vraag laat zich raden: is dit normaal voor deze telefoon? Waar kan ik zien welke software ik heb, en is het de moeite hem te flashen? Of moet ik gewoon leven met menu's die zo traag zijn als dikke stront door een rietje? Ervaringen graag!

BVD :)

Verwijderd

heb dezelfde gsm, en ben er eigenlijk wel aan gewend, ik denk eerlijk gezegd niet dat het aan de software ligt maar puur aan het chipje wat erin gebouwd zit :)

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-03 12:05

FastBunny

Give it the Works !

Die dingen zijn echt mega traag. Heb er ook een gehad, het wend wel, maar echt vlot werkt het niet nee, het is in ieder geval een normaal iets vij de t28 :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL