Ik ben bezig met een member systeem en nu wil ik ervoor zorgen dat members met level 3 alles kunnen aanpassen, members met level 2 alles kunnen aanpassen behalve de door level 3 geposte berichten.
En level 1 kan alleen hun eigen geposte berichten aanpassen. Het probleem is alleen dat als ik nu inlog als level 2 ik overal DELELE te zien krijg, maar ik wil alleen delete te zien krijgen op plaatsen waar iets gepost is door een level 1 of level 2 gebruiker.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is anders hoor ik het wel. Verder de database werkt helemaal goed, het gaat dus alleen om het onderste stukje, maar de rest staat erbij voor de duidelijkheid.
En level 1 kan alleen hun eigen geposte berichten aanpassen. Het probleem is alleen dat als ik nu inlog als level 2 ik overal DELELE te zien krijg, maar ik wil alleen delete te zien krijgen op plaatsen waar iets gepost is door een level 1 of level 2 gebruiker.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is anders hoor ik het wel. Verder de database werkt helemaal goed, het gaat dus alleen om het onderste stukje, maar de rest staat erbij voor de duidelijkheid.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| <?php $sql = mysql_query("SELECT * FROM tt ORDER by titel") or die (mysql_error()); while($tt = mysql_fetch_object($sql)) { echo "<a NAME='$tt->titel'></a><hr><font color=#042141 size=2 face=verdana, tahoma> <b>$tt->titel</b></font><br><br><font color=#0082D6 size=2 face=verdana, tahoma>$tt->tip </font><br><br> <a href='#top'><font color=#042141 size=1 face=verdana, tahoma><i>Terug naar boven</i></font></a>"; if (isset($username) && $login == true){ if ($level == 3){ echo " | <a href='#top'><font color=#042141 size=1 face=verdana, tahoma><i>DELETE</i></font></a>";} else if ($level == 2 && $tt->level == 1 | 2){ echo " | <a href='#top'><font color=#042141 size=1 face=verdana, tahoma><i>DELETE</i></font></a>";} else if ($level == 1 && $username == $tt->username){ echo " | <a href='#top'><font color=#042141 size=1 face=verdana, tahoma><i>DELETE</i></font></a>";} }else{ echo "<br>"; } ?> |
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 20:27 ]