tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Gewoon rösti
Als ik het draadje wat naar de splitter gaat in de telefoon stop is er niks aan de hand, dan doet de telefoon het wel.mno schreef op 06 januari 2003 @ 20:02:
Misschien heb je de bedrading naar je splitter niet goed? Je hebt dacht ik maar 2 kleurtjes nodig en die zitten in het midden van de 4. Probeer de telefoon ook eens in de andere uitgang van de splitter.
Telefoon op andere uitgang van de splitter maakt ook niks uit.
Volgens de kpn helpdesk is de splitter stuk en moet ik het hele pakket terugsturen [ik word binnen 48 uur teruggebeld met een een of ander nummer]
Maar toch heb ik het gevoel dat die splitter gewoon goed is, dr zit zo goed als geen electronica in en alles zet er nog goed en heel uit.
Niemand met hetzelfde probleem¿
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Gewoon pakket terugsturen en hopen dat je snel een nieuw pakket krijgt, kan ook nog wel eens lang duren namelijk
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dat heeft hij toch gedaan en hij zou terug gebeld worden.JvS schreef op 07 januari 2003 @ 12:42:
niet gewoon terugsturen.... Eerst even bellen met 0900 8085 en het melden
Kun je niet eisen dat ze je ook gelijk een nieuwe splitter sturen want zo ben je een eeuwigheid verder voordat alles rond is. En met het aansluiten kan inderdaad bijna niets fout gaan. Zeer spijtig dus.
Verwijderd
O ja ?danny230681 schreef op 07 januari 2003 @ 13:36:
als het ISDN ADSL is dan zou ik kijken naar het type NT1, het moet minimaal S4 zijn.
Vrijdag aangesloten (ADSL obv ISDN) i.c.m. NT1 S2...
Werkt allemaal perfekt !
Uit het verhaal begrijp ik trouwens dat het om analoog gaat:
kabeltje uit de splitter in het toestel...
Verwijderd
Mijn ouders hadden gelukkig nog een oude Gigaset liggen dus ik heb eigenlijk niet verder gezocht naar de oplossing.
Ik heb het met 2 toestellen geprobeerd [beiden redelijk nieuw]Verwijderd schreef op 07 January 2003 @ 14:04:
Ik heb dit probleem ook gehad. Heb eerst splitter geprobeerd bij een vriend; niks aan de hand. Daarna heb ik even mijn modem geprobeerd op de splitter aan te sluiten en die werkte ook gewoon. Het was een redelijk oude telefoon dus ik ben maar op zoek gegaan naar een nieuwe.
Mijn ouders hadden gelukkig nog een oude Gigaset liggen dus ik heb eigenlijk niet verder gezocht naar de oplossing.
Maar ik kreeg net een smsje van kpn-helpdesk dat ze me een nieuwe splitter toesturen [binnen 5 werkdagen]
Zal dan eens zien of het dan werkt
\o/
[ Voor 103% gewijzigd door BertV op 07-01-2003 15:07 ]
Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.