Toon posts:

proxy is down.. en wat nu ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende, omdat a2000 een account heeft afgesloten en ik alle pc's via deze proxy had lopen... en fallback op true had gezet...
Betekent dit dat alle pc's niet meer flushen ?
(dit dus nofallback=true)
want dan ben ik dus nu ruim 30 pc's kwijt :(
weet iemand hoe dit werkt precies ?
Ik heb geen mogelijkheid meer om erbij te komen

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

lijkt me een vraag voor een van de DPC-proxybeheerders, misschien dat ze hier antwoorden of join anders #dpc op irc.sorcery.net

• 0rbit
  • Laatst online: 15:11
Aangezien die PC's geen andere keyservers accepteren dan diegene die verloren is gegaan zullen ze niet meer flushen. Je bent deze PC's dus 'kwijt' zolang je ze niet opnieuw configureert.

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 november 2000 00:55 schreef Mr_Atheist het volgende:
Aangezien die PC's geen andere keyservers accepteren dan diegene die verloren is gegaan zullen ze niet meer flushen. Je bent deze PC's dus 'kwijt' zolang je ze niet opnieuw configureert.[/quote]ik KAN ze niet opnieuw configureren...

Verwijderd

Topicstarter
Lees dit maar eens.. www.xs4all.nl/~miekma/upc.jpg

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Wow, iemand heeft zeker een hekel aan je...

Virussen? Scan ze hier!

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Wat een bullshit zeg, het slachtoffer is bij UPC verantwoordelijk voor de attack ofzo??? Sjeez wat een sukkels.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 november 2000 12:59 schreef Chaos het volgende:
Wat een bullshit zeg, het slachtoffer is bij UPC verantwoordelijk voor de attack ofzo??? Sjeez wat een sukkels.[/quote]jep typisch UPC das de enige die hier kabel aanbied maar anders was ik er allang weggeweest :(:(

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:37
Hmm, UPC heeft een aparte manier van zaken doen idd :(

We spend our years as a tale that is told

• 0rbit
  • Laatst online: 15:11
Als ze niet opnieuw te configgen zijn dan lijkt mij de enige oplossing dat je in overleg met UPC je oude IP terugkrijgt... Maar dat zal zeer waarschijnlijk niet lukken... Jammer, maar helaas... :(

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:26
Volgende keer iets van een DNS-naam of redirect url of zo aanmaken. Zo heb je dus als je een ander IP hebt of een andere keyproxy wilt gebruiken maar weinig problemen omdat je dan alleen die DNS-naam eigenschappen of redirect url moet veranderen.
Ik heb dat zelf ook gedaan. Alle koetjes flushen naar dpc-de.mine.nu en als ik een ander IP-adres krijg hoef ik alleen daar de wijziging door te voeren ipv bij ieder koetje.
Pagina: 1