Internet verbinding delen

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• sh0m
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-08 20:02
Hey mensen,
ik kan mijn internet verbinding niet meer delen.. de WMI informatie is vermoedelijk beschadigt geeft ie aan... wie weet hoe ik dit kan fixen?

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:36

YellowCube

Wait...what?

misschien is het handig als je vertelt HOE je internet deelt...komen mensen een stuk verder mee.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• sh0m
omg, der is maar 1 manier zonder programma's.. ik klik op netwerkverbindingen, dan me internet verbinding, dan eigenschappen.. en dan krijg ik dat de wmi informatie beschadigt is, dit heb ik nog maar sinds 4 dagen... en het is erg vervelend.. daarvoor kon ik wel i-net delen... bestanden enzo kan ik wel delen.. kan ook gewoon in de andere pc komen... heb ook al proggies gebruikt.. helpt ook niet...

• Harkelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

do or do not, there is no try

• sh0m
jah maar niemand reageert hierop, ik weet dat er al een topic is geweest... en daar zegt die geen dat hij het opgelost heeft.. maar er staat geen oplossing bij.. ik kan zn mail adres nergens vinden en ik kan em geen prive bericht sturen :(

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:36

YellowCube

Wait...what?

sh0m schreef op 06 January 2003 @ 19:25:
omg, der is maar 1 manier zonder programma's.. ik klik op netwerkverbindingen, dan me internet verbinding, dan eigenschappen.. en dan krijg ik dat de wmi informatie beschadigt is, dit heb ik nog maar sinds 4 dagen... en het is erg vervelend.. daarvoor kon ik wel i-net delen... bestanden enzo kan ik wel delen.. kan ook gewoon in de andere pc komen... heb ook al proggies gebruikt.. helpt ook niet...
dat klinkt overtuigend.
Ik moet dus ruiken dat jij Windows XP hebt en zonder programma's internet kunt delen ?
Je moet echt een beetje vollediger zijn met je informatie.
Nogmaals...in de ander post staat iets over herstelpunten binnen Windows XP...Kun je dat niet proberen ?
Gewoon een week terug gaan of iets dergelijks.

En probeer eens via de search (de externe omega search) te zoeken op: wmi internet delen.

[ Voor 7% gewijzigd door YellowCube op 06-01-2003 19:53 ]

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:59

Predator

Suffers from split brain

WMI Informatie beschadigt??
Ik topic is genoeg
en ik heb jouw schoppen daar opgekuist
http://gathering.tweakers.net/forum/faq/forumgedrag#not-done

Pas schoppen na minimum 24h

Je kan verder gaan in je vorige topic dus en je mag het zelfs nu 1x omhoog schoppen ook

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.