Toon posts:

Notitie Server voor LAN onder linux

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik vroeg me af of er een soort server voor linux bestaat waarin je notities kan zetten en dat hij dat dan op de opgegeven tijd naar een pc uit je netwerk zend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:31

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Zou je een berg preciezer kunnen zijn? Het is nogal lastig om nu te weten wat je eigenlijk wilt. Je hebt cron en je kunt met PHP of Perl en een webserver best de mogelijkheid bieden om notities te maken...maar hoe of wat kan niemand zonder extra informatie zeggen.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
odysseus schreef op 06 januari 2003 @ 19:16:
Zou je een berg preciezer kunnen zijn? Het is nogal lastig om nu te weten wat je eigenlijk wilt. Je hebt cron en je kunt met PHP of Perl en een webserver best de mogelijkheid bieden om notities te maken...maar hoe of wat kan niemand zonder extra informatie zeggen.
Beetje onnuttig wat je nu allemaal zegt.. ik heb het zo duidelijk mogelijk uitgelegd.. Of de mogelijkheid bestaat om op je linux bak een soort notitie servertje te draaien waarop je een tijd kan instellen bij een bijhorende notitie. Als het tijd is dat hij die notitie verzend naar een pc uit je netwerk!.. Meer info kan ik niet geven hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:54

Robert

You have your answer..

hehe relax...

je wilt een soort "net send" naar andere machines begrijp ik hieruit ? Of wil je dat de notitie via mail naar een andere machine verstuurd wordt ? (stuk simpeler)

[ Voor 36% gewijzigd door Robert op 06-01-2003 19:27 ]

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Robert schreef op 06 januari 2003 @ 19:26:
hehe relax...

je wilt een soort "net send" naar andere machines begrijp ik hieruit ? Of wil je dat de notitie via mail naar een andere machine verstuurd wordt ? (stuk simpeler)
precies.. een soort netsend idd!.. Misschien dat er nog iets beters bestaat.. Maar hier komt het op neer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml]
Dat zoek je zelf maar op freshmeat.net en sourceforge.net.
Ik krijg ook niet de indruk dat je ook maar een minuut hebt gezocht.
Op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.