Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Verwijderd
Nee die zijn niet geflushed en die gaan ook niet geflushed worden . Waarom ? Omdat ze er gewoon niet zijn . Niemand maakt mij wijs dat ie eerst weken blokjes spaart en dan ineens besluit om er niks mee te doen voor een of andere onbenulligheid . Volgens mij heeft ie gewoon ff alle aandacht op zich willen vestigen door maar iets te roepen en vervolgens weken lopen zoeken naar een uitvlucht . Hij had tenslotte al eens eerder 100.000 geflushed zogezegd waar nooit meer iets van vernomen is . Niks van aantrekken en gewoon leden zoeken die niet roepen maar flushen .
Peejee,
Ik ben bang dat dat de ernstige waarheid is......
F.
Ik ben bang dat dat de ernstige waarheid is......
F.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Voel ik me ook weer beter dat ik DPC geen 500k door de neus heb geboord.
BTW. wij gaan wel hard op dit moment! 11e voor vandaag!!!
BTW. wij gaan wel hard op dit moment! 11e voor vandaag!!!
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Verwijderd
Ik heb Blauwe een tijdje geleden over ICQ gesproken.
Op dat moment had hij meer dan 500k blokjes en die houdt hij nog steeds vast.
Waarom zou hij liegen? Daar heeft hij toch geen enkele reden voor?
En tenslotte nog een verzoek aan PeeJee: doe dat soort flamewars over ICQ of via E-mail.
Op dat moment had hij meer dan 500k blokjes en die houdt hij nog steeds vast.
Waarom zou hij liegen? Daar heeft hij toch geen enkele reden voor?
En tenslotte nog een verzoek aan PeeJee: doe dat soort flamewars over ICQ of via E-mail.
Verwijderd
Wat nou flamewars ? Geef nou eens een reden om hem steeds te verdedigen . Ik word een beetje ziek van dat gezeik om die kerel en het enige wat ie tot nu toe heeft gedaan hier is een hoop gezeik veroorzaken .
Inderdaad, laten we er nu dus maar gewoon over ophouden.Ik word een beetje ziek van dat gezeik om die kerel
Precies, laten we er gewoon over ophouden. Of iemand nou wel of niet gelooft of Blauwe die 500k wel of niet had of heeft moet iedereen maar voor zich houden en niet er hier hele discussies over gaan voeren die uiteindelijk toch nergens toe leiden.
Ik sluit daarom dit topic dan ook omdat het enige dat onstaat een flamewar is tussen mensen die Blauwe wel en niet geloven.
Ik sluit daarom dit topic dan ook omdat het enige dat onstaat een flamewar is tussen mensen die Blauwe wel en niet geloven.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()