Toon posts:

cd-rom speler leest geen kopieerde cd's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
een vriend van mij heeft nog een oude computer pentium 200mhz en een oude cd speler gekocht in '96 meer weet ik er niet van. het probleem nu is ik eb een kopie gemaakt met verschillende documenten en programma's op en hij kan de cd nie spelen. hij geeft dan een fout iets met kan de cd niet lezen.
hoe zou dit komen ik heb iets gehoord van udf reader. zou dit er iets mee te maken hebben. het is een gewoon cd-r cd'tje

mvg michael

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:27

The Eagle

I wear my sunglasses at night

dat zou idd best wel eens kunnen...die oude cd-speleres kenden toen nog geen branders...
Waarschijnlijk een multisessie cd gemaakt? probeer eens de sessie af te sluiten na het brenden, misschien dat dat helpt

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de cd gemaakt met win xp gewoon naar de cd-speler gesleept (had computer pas geformateerd en nog geen brander programma op gezet) en waar kan ik dit programma afhalen?

Verwijderd

Gewoon ff zoeken......google.nl :/

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:13

Croga

The Unreasonable Man

En dan nog is er een redelijke kans dat hij niet leesbaar is......

De oude CD spelers lezen, als je geluk hebt, "Disc-at-once" cds. Anderen zowieso niet. Daarnaast heeft een CD-R een laser nodig met hogere spec dan de gemiddelde CD. Er is dus nogsteeds een kans dat de oude speler de CD-R zelfs met "Disc-at-once" nog niet kan lezen....

Mijn advies? Keil er voor een paar eurtjes een nieuwe CD speler in.... ben je van al het gerommel af.....

Verwijderd

Topicstarter
oke dankuwel ik ga de udf eens proberen bij hem hopelijk dat het lukt

Verwijderd

Probeers eens een CD te branden met NERO, denk dat ie hem dan wel pakt
Pagina: 1