Toon posts:

[WATT] genoeg watt voor dit systeem?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een systeem wat niet wil gaan booten (nie eens POST-screen)
Het systeem heeft een 200w Astec (?) voeding Daarop zijn aangesloten een Asus P4S533 met een intel celeron 1,7 Ghz 256 PC2700 geheugen een geforce 2 ti een modem ene netwerkkaart en een scsi kaart.....
Heeft iemand enig idee of 200watt genoeg is voor dit systeem?

Dit is een very basic opzet, want in principe moet er nog een floppy drive een CD-RW en een DVD in......

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 01:59

PowerFlower

être diable et jouer fleur

200 watt is sowieso al weinig voor zo'n systeem, maar van een "astec" betwijfel ik of die zelfs dat al levert... probeer eens een 300w of meer Enertec of ander goed merk...

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-04 15:24

The.Force

*Bauer Addict

er is hier een apart topic voor hoor! ---> search + faq

die 200watt zal eerder aan de krappe kant zijn, ik denk dat je toch minimaal voor 250 watt moet gaan of beter nog 300watt...

[ Voor 2% gewijzigd door The.Force op 06-01-2003 18:10 . Reden: ik denk dat PowerFlower Enermax voedingen bedoelt --> die zijn kwalitatief zeer goed enkel vrij duur :( ]

System Specs!

Verwijderd

Topicstarter
Het is wel wazig. Het was nl. een Gateway systeem. Dit systeem bestond uit een Intel mobo celeron 466 en 160mb sdram... met dan nog die drie pci kaartjes, onboard video een floppy een cdrw en een dvd...
Dat liep allemaal goed. Ik start nu dus die comp op met de eerste specs die ik gaf en de fan van de VGA kaart (geforce 2ti) gaat niet lope ¿¿
In mijn ogen zegt dat wel iets over de gare voeding, maar ik zou het echt niet weten...Misschien dat iemand het wel meer meegemaakt heeft. In mijn ogen kan het nl. ook het mobo zijn? Ik ga morgen iig dat p4s533 bord ruilen voor een a7s333 (lekker goedkoop) en daar komt dan een 1900+ op...

GOD WAT BEN IK BLIJ DAT DIE COMP NIET VAN MIJ IS!!!!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hiermee moet je er wel uit komen: Welke voeding heb ik nodig? :)

Verwijderd

200 Watt = weinig , minimaal 250 W , ik raad ook zeker een 300W hoge kwaliteits voeding aan !

Verwijderd

200 watt is voor een P4 zowiezo te weinig

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Zie link in post SH007 :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.