ik zit met een probleem ik heb hier een aantal 800mb cd's liggen en ik zat wat te lezen op het inet over dit. Bij http://www.romstore.be/proddatatrack90.htm nu de vraag ik heb bij nero die overburn aangezet en zo maar ik vraag me af of ik niet een drivertje of zo er bij moeten hebben want ook mijn xp geeft 702 mb aan in "Deze computer" en of het zeker mogelijk is met mijn brander! ik heb de laatste firmware die uit is gekomen een hele tijd terug er ook op staan.
en hoe moet burnproof uitgeschakeld worden bij liteon? (search gezocht faq wordt ik ook nie veel wijzer van en google heb ik dit opgedoken(de link))
ik heb nero en easy cd creator
alvast bedankt
edit: oohh voor ik het vergeet had wel een soort test programma gevonden van nero maar daar moest je een cdtje van 99minuten of iets voor gebruiken was allemaal beetje vaag omschreven weet de url zo ffkes niet 1 2 3
en hoe moet burnproof uitgeschakeld worden bij liteon? (search gezocht faq wordt ik ook nie veel wijzer van en google heb ik dit opgedoken(de link))
ik heb nero en easy cd creator
alvast bedankt
edit: oohh voor ik het vergeet had wel een soort test programma gevonden van nero maar daar moest je een cdtje van 99minuten of iets voor gebruiken was allemaal beetje vaag omschreven weet de url zo ffkes niet 1 2 3
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 17:48 ]