Toon posts:

liteon 12101B overburn

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik zit met een probleem ik heb hier een aantal 800mb cd's liggen en ik zat wat te lezen op het inet over dit. Bij http://www.romstore.be/proddatatrack90.htm nu de vraag ik heb bij nero die overburn aangezet en zo maar ik vraag me af of ik niet een drivertje of zo er bij moeten hebben want ook mijn xp geeft 702 mb aan in "Deze computer" en of het zeker mogelijk is met mijn brander! ik heb de laatste firmware die uit is gekomen een hele tijd terug er ook op staan.
en hoe moet burnproof uitgeschakeld worden bij liteon? (search gezocht faq wordt ik ook nie veel wijzer van en google heb ik dit opgedoken(de link))

ik heb nero en easy cd creator

alvast bedankt

edit: oohh voor ik het vergeet had wel een soort test programma gevonden van nero maar daar moest je een cdtje van 99minuten of iets voor gebruiken was allemaal beetje vaag omschreven weet de url zo ffkes niet 1 2 3 :?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 17:48 ]

• MasterM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-03 08:12
Ik heb er zelf geen ervaring mee eerlijk gezegt (800mb cd's)
Maar wat geeft de nero aan dan (extra's --> medium info)
daar zou hij toch 800 mb dan moeten aan geven... en anders moet je gewoon eens overburnen?
Duz gewoon cd's aanmaken tot 800 mb en dan met disc at once burnen (ipv track at once) en dan zegt nero als dat het cd's te klein is en vraagd ie of je wil overburnen.

Verwijderd

Topicstarter
nee kan nie want ik moet weten hoe die burn proof uit moet worden gezet anders kan ik niet een overburn maken (zonder foutmeldingen)
en nero die geeft aan 703 mb aan met 79:57.74 minuten en leeg :?

• MasterM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-03 08:12
Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 17:52:
nee kan nie want ik moet weten hoe die burn proof uit moet worden gezet anders kan ik niet een overburn maken (zonder foutmeldingen)
en nero die geeft aan 703 mb aan met 79:57.74 minuten en leeg :?
nou ik weet niet hoe dat zit. Ik kan in geval wel met burnproof burnen :S

En dat nero daat aan geeft was misschien te verwachten. Waarom zou je anders gebruik moeten maken van overburn :P

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al een ding gevonden wat mijn eigenvraag al wat beantwoord nu alleen nog voor die burnproof uitschakelen forum van de liteon site met info over de overburn

• Tonnes746
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-01-2022
Was het niet een kwestie van firmware bij dit type? Dacht dat het vanaf LS22 mogelijk was, voor de oudere types die met LS2x werken, maar weet het niet zeker.

Burn-proof zet je uit in Nero in het burn-venstertje.

(Tonnes heeft ook een 12101B met LS22 maar geen ervaring met overburnen)

[ Voor 38% gewijzigd door Tonnes746 op 06-01-2003 18:07 ]

bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory

Verwijderd

Topicstarter
Tonnes schreef op 06 January 2003 @ 18:03:
Was het niet een kwestie van firmware bij dit type?
(Tonnes heeft ook een 12101B met LS22 maar geen ervaring met overburnen)
nou laat ik het zo zeggen op het forum wordt duidelijk gemaakt dat je met de liteon wel deze cd's kunt branden. niet over die burnproof uit te schakelen
en ten tweede je kunt voor je brander ook al een nieuwere en final firmware versie downloaden ik heb lS23 da is de final versie

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 18:08 ]

• Tonnes746
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-01-2022
Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 18:07:
[...]

nou laat ik het zo zeggen op het forum wordt duidelijk gemaakt dat je met de liteon wel deze cd's kunt branden. niet over die burnproof uit te schakelen
en ten tweede je kunt voor je brander ook al een nieuwere en final firmware versie downloaden ik heb lS23 da is de final versie
Ik zeg ook niet dat het niet kan, maar alleen dat het waarschijnlijk vanaf een bepaalde firmwareversie ondersteund wordt waarvan ik dacht dat dit LS22 is.

Uitzetten van burnproof is geen feature; dit gebeurt naar mijn weten altijd m.b.v. de brandsoftware. Bij Nero kan dit ook, alleen zodra je de simulatie aanzet gaat burnproof uit.

LS23 is me bekend maar ben tevreden met 22 gezien de vele problemen die upgraden met zich mee kon brengen bij dit type.

[ Voor 6% gewijzigd door Tonnes746 op 06-01-2003 18:17 ]

bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory

Verwijderd

Topicstarter
hoe bedoel je problemen met flashen :? ik heb hem met bijna elke firmware die uitgekomen is dus een stuk of 3 4 geflasht nooit probs gehad :)

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ik heb niet echt tijd om alles door te lezen, maar wel om ff snel te reageren:
burn proof uit in nero: recorder -> recorder kiezen -> je kies de recorder en ga naar opties -> smart burn geactiveerd uitvinken

suc6, en met overburn heb ik alleen ervaring met 80minuten cd's, de laatste deed het overigens niet 100% (divx van irrevsible)

Verwijderd

in nero:
bestand - voorkeuren
tabblad Expertfuncties
verder vin je het wel :)
suc6

Verwijderd

Topicstarter
thnx voor jullie hulp ik kom er zo wel uit

go GOTers _/-\o_ _/-\o_

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zoek eens op "overburnen" met de Omega Search B)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.