meerdere surround sets aansluiten

Pagina: 1
Acties:

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:00
Hoi,

Ik ben bezig om in de nieuwe winkel een kast te maken met daarin een pc om verschillende geluidsetjes te testen. Dit wordt dus 1 pc met daar aan een schakelkastje en dan ongeveer 5 a 8 geluidssetjes

Wie heeft er een id hope dit het makkelijkst te realiseren is. als ik dit ga doen met gewoon meerpolige schakelaars krijg ik dan geen problemen met storing ed? of valt dat wel mee?

Hou er wel rekening mee... 3 kanelen met ieder 3 sigalen (l/r/ground)

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
In de betere audio zaken hebben ze zo'n hele schakelkast. Druk je nummer van speaker in en dan op "ok" en dan kan je ernaar luisteren. cd/dvd kan je wisselen en ook reciever die je luistert. Volgens mij is dat soort spul wel te koop dus. :)

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-03 17:31

megaleo

Special member

Ja dat is zeker wel te koop. Je moet ff een speciaalzaak opzoek. Bij correct in R'dam hebben ze inderdaad van die mooie schakelkastjes. :P Waar je ze kan kopen weet ik ff niet. Maar ik weet wel dat ze best prijzig zijn. Maarja, je moet er wat voor over hebben he. Enne, het ziet er natuurlijk wel heel profi uit. 8)

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:00
Hmmz... iemand enig id hoe zon ding mag heten ? heb trouwens in de conrad gekeken en die hadden het wel alleen due maar voor 4 kanelen (2 speakers dus)

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Bel ff een goede audiowinkel op en vraag ze waar ze dat vandaan hebben.
Bij Audio Home Hifi in eindhoven hebben ze ook zo'n hele schakelkast geintegreerd in een tafeltje en ziet er inderdaad profi en duur uit. maar is superhandig en wisselt supersnel (zodat je goed verschil kan horen) :)

[ Voor 24% gewijzigd door Scarp op 06-01-2003 21:22 ]