Hoi allemaal, ik ben op zoek naar de firmware van de Siemens M35i. Ik ben al een hele tijd aan het zoeken op internet, maar tot nu toe stuit ik alleen maar op dode links. Misschien omdat het niet meer de nieuwste telefoon is. Kan iemand mij wel aan die firmware helpen? (bijvoorbeeld door hem te mailen of een link te plaatsen) Dan kan ik weer bellen. Alvast bedankt!
Als de firmware niet van de siemens site te downloaden is, mogen mensen op got je ermee niet helpen.
Het is namelijk zo dat op een Firmware een copyright staat, je mag dus geen wijzigingen aan de firmware doen en aangezien het voor de crew niet na te kijken is of dat al dan niet gedaan is mag dit dus niet.
Het is namelijk zo dat op een Firmware een copyright staat, je mag dus geen wijzigingen aan de firmware doen en aangezien het voor de crew niet na te kijken is of dat al dan niet gedaan is mag dit dus niet.
Kijk eens aan, dat wist ik niet. Ik dacht dat de firmware van een mobiel vrij te downloaden was, net als die van een cd-brander bijvoorbeeld. Dat is jammer. Ik zal eens gaan kijken op de Siemens site. Staat ie er niet, dan kan ik hem wegdoen.
brave borst[Airwolf] schreef op 06 januari 2003 @ 17:30:
Als de firmware niet van de siemens site te downloaden is, mogen mensen op got je ermee niet helpen.
aahh durka durka durka
Firmwares kun je bij Siemens weghalen. Is ie daar niet te krijgen, dan helaas
Dit topic is gesloten.
![]()