Toon posts:

Nieuwe firmware Siemens M35i

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal, ik ben op zoek naar de firmware van de Siemens M35i. Ik ben al een hele tijd aan het zoeken op internet, maar tot nu toe stuit ik alleen maar op dode links. Misschien omdat het niet meer de nieuwste telefoon is. Kan iemand mij wel aan die firmware helpen? (bijvoorbeeld door hem te mailen of een link te plaatsen) Dan kan ik weer bellen. Alvast bedankt!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Als de firmware niet van de siemens site te downloaden is, mogen mensen op got je ermee niet helpen.
Het is namelijk zo dat op een Firmware een copyright staat, je mag dus geen wijzigingen aan de firmware doen en aangezien het voor de crew niet na te kijken is of dat al dan niet gedaan is mag dit dus niet. :)

Verwijderd

Topicstarter
Kijk eens aan, dat wist ik niet. Ik dacht dat de firmware van een mobiel vrij te downloaden was, net als die van een cd-brander bijvoorbeeld. Dat is jammer. Ik zal eens gaan kijken op de Siemens site. Staat ie er niet, dan kan ik hem wegdoen.

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07-2025

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

[Airwolf] schreef op 06 januari 2003 @ 17:30:
Als de firmware niet van de siemens site te downloaden is, mogen mensen op got je ermee niet helpen.
Het is namelijk zo dat op een Firmware een copyright staat, je mag dus geen wijzigingen aan de firmware doen en aangezien het voor de crew niet na te kijken is of dat al dan niet gedaan is mag dit dus niet. :)
brave borst :D

aahh durka durka durka

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:08
Firmwares kun je bij Siemens weghalen. Is ie daar niet te krijgen, dan helaas :)

Dit topic is gesloten.