Toon posts:

HP LaserJet 4100tn Lade kiezen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ou de topic zegt het al..

Ik heb een server staan met Windows NT erop hierop aangesloten zit een HP LaserJet 4100tn printer. Deze printer print van de werkstations perfect het enige wat er nu is is dat hij geen lades kan kiezen waar uit hij moet printen. Alles komt hoe dan ook uit lade 3.

Lade 1 (Handmatige invoer)
Lade 2 (Zit Briefpapier in)
Lade 3 (Gewoon papier)

Heb eigenlijk alles al geprobeerd. Heb de lades gedefineerd als Lade 1 Enveloppe Lade 2 A4 en Lade 3 A4.

Nu zie ik als ik wil gaan printen vanuit Word 2000 Lade 1 en 3 staan, maar 2 niet en die is nu juist nodig. Heb ook al geprobeerd verschillende PCL versies zoals de 5e en de 6 driver. Als men lade 3 er even uithaalt neemt ie wel gelijk Lade 2 om te printen maar om dit nou steeds te doen voor af en toe een velletje is een beetje overdreven het moet toch kunnen lijkt me?

Kan iemand mij opweg helpen of wat ik nog kan proberen?

Met Vriendelijke Groet

Op de werkstations staat Win Xp geinstalleerd.

Verwijderd

Misschien kun je proberen om de printer te configureren met JetAdmin. Versie 7.0 is onlangs uitgebracht en deze werkt erg goed. In Jetadmin kun je o.a. je lades definieeren. Suc6 :7

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 17:12 ]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

je kan een la ook instellen op een type papier!
plain/color etc

vanuit je drivers kun je dan ook een type papier kiezen
zet la 2 ff op color oid en probeer op color a4 te printen (niet verwarren met kleuren printen)

op zo'n manier kun je meerder papiet soorten defineren zonde je druk te maken om in welke ldade het zit ... (zie het als een class)

Iperf