Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[prob.] 3 Color Led fan Sunbeam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hooooooi :)

Ik heb toen bij de IA van Pure Optical een paar leuke goodies gekocht en daarbij zat een Sunbeam 3 Color Led fan... hij draaide ong. een maandje oid goed en toen ging opeens 1 van de fanbladen kaput :? nou goed ik die aardige mensen van Space Promotion een e-mailtje sturen..

Ik moet ff vermelden dat die lui STEEN goede service en vriendelijkheid hebben... ik mocht m'n adres enzo achter laten en ik kreeg met 1 weekje de nieuwe fan thuis gestuurd...

MAAR TOEN :D

Deze in de kast gemonteerd... op een daar voor bestemde plek,... in een hightower boven de PSU en sinds een weekje weer begint de gehele fan dus het bewegende gedeelte te "zwabberen en mee te trillen.. net alsof hij er zo elk moment kan afvallen... dit brengt ook een k*t geluid met zich mee.. dus telkens als ik de pc aan zet mot ik eerst die fan weer aandrukken voordat het geluid weg is...

Nu vraag ik mij dus af waar komt dat ingodsnaam door ? Nu weet ik wel dat ik in het begin voor de installatie 1 van de stickertjes.. diegene die in het midden op de fan zitten.. zwarte in dit geval eraf gehaald... kvond het lelijk en dat moet toch gewoon kunnen naar mijn mening ? Of is dit niet zo ? Het monteren van de Fan ging ook best suckie maar dat was puur omdat de schroefjes er niet echt goed ingingen.. gewoon de standaard 80mm bevestigings schroefjes.. dus niet lompe bouten ofzo.. het bleek dat er dus geen schroefdraad in zat.. in de fan waar de schroefjes doorheen komen..

Hebben meer mensen dit probleem of had ik gewoon die stickertjes er niet af mogen halen ? 8)7

Yo Thx

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Het stickertje voorkomt dat er vuil in de lager van de fan komt en deze kan je er dus beter op laten zitten.
maar een druppel olie er in wil nog wel eens helpen en dan er zelf maar een sticker op plakken

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Verwijderd

Topicstarter
hmmz okeej dat was het dus waarschijnlijk.. ff fixen :D