[eweka]dhcp probs

Pagina: 1
Acties:

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
aarghh :)

het gaat niet zo goed met eweka atm.. ik heb sinds 23 december een hele mooie link naar eweka... en ik ben ook mooi aangesloten.. alleen kan ik al 2 weken geen ip krijgen van de dhcp server.. nu heb ik vorige week gebelt, en toen had die gast een vaag verhaal over een nieuw netwerk en dat het begin van deze week wel gefixed zou zijn..

maar zoals jullie al raden doet ie het nog niet.

heeft iemand hier enig idee of ik de enige ben of dat het niet aan mij ligt maar nog steeds aan eweka.. it's getting frustrating :(

blup

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
Welkom bij de club :P
Denk dat et beter was geweest als je eerst op het forum van de eweka gebruikers groep had gekeken voordat je je aanmelde bij eweka.

Daar kan je ook eventueel terrecht voor problemen/vragen betreffende eweka.. :)

http://www.ewekagg.nl/forum/

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
kheb het forum al bekeken... alleen staat niet echt iets interesnats en zelf een topic openen is niet echt makkelijk

blup

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:14

Basszje

Reisvaap!]

[rml][ Tweakdsl/Alcatel] Iemand aan de praat?[/rml]

Eindelijk een lotgenoot. Ik heb precies hetzelfde probleem. Lees mijn topic is en kijk of je hetzelfde heb :) dan weet ik ook dat het dus niet aan mijn modamn ligt :)

Maar goed wel zwaar klote dus :(

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
basszje ik hou van je :) door jouw thread kwam ik erachter dat mijn vpi en vci dingen niet goedstonden en nu doet ie het :)

blup

• jep
  • Laatst online: 29-07 16:55

jep

Waarom doet Eweka aan DHCP :?

[ Voor 7% gewijzigd door jep op 07-01-2003 16:32 ]

Pagina: 1