Ik zou het doen!
Bovendien is het niet zo moeilijk om zoekwoorden te bedenken
[ Voor 56% gewijzigd door Sport_Life op 06-01-2003 16:33 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Ik zou het doen!
Verwijderd
maar denk je dat dat overeen komt met de meest gezochte zaken?Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 16:29:
Eeeuhh daar heb je toch de faqs voor waar de meest gestelde vragen instaan met betrekking tot problemen enzo??
Ik zou het doen!
Verwijderd
Lijkt me wel een leuk/goed idee.
Maarre dan hoort het als [feature] in /52
Bugmeldingenrammes schreef op 06 January 2003 @ 16:30:
wat is /52 ?
Daarnaast gebruikt iedere gebruiker andere keywords om te zoeken, vooral op GoT omdat de search en de technische kennis zo hoog ligt dat bijna niemand 1 keyword gebruikt, dus de relevantie van zo'n lijst wordt dan ook kleiner itt google bijvoorbeeld.
Human Bobby
als er heeeeel veel naar bijvoorbeeld 'hoe unlock ik mijn AMD' gezocht wordt dan is het handig om hier een faq over te maken
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
Een faq betekent toch --> frequently asked questions?
veel gestelde vragen?
Edit--> itsnows daar heb je wel gelijk in dat het meer dynamisch is.
Je zou kunnen kijken een tijd naar wat het meeste wordt gezocht en dan kan je concluderen of het nodig is. Stukje onderzoek.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 16:34 ]
ja...Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 16:32:
veel gestelde vragen?
Ja dat betekent faq jaVerwijderd schreef op 06 January 2003 @ 16:32:
Ik denk het wel, want de rest is allemaal spedifieke tech vragen, en daar zullen niet HEEEL veel dezelfde zijn. (mijn gedachtewerk)
veel gestelde vragen?
Edit--> itsnows daar heb je wel gelijk in dat het meer dynamisch is.
Je zou kunnen kijken een tijd naar wat het meeste wordt gezocht en dan kan je concluderen of het nodig is. Stukje onderzoek.
Denk voor de rest dat dit een redelijk onnutige feature is voor de normale users, mod's daarintegen kunnen hiermee hun faq aanpassen
zmn schreef op 06 January 2003 @ 16:40:
Denk voor de rest dat dit een redelijk onnutige feature is voor de normale users, mod's daarintegen kunnen hiermee hun faq aanpassen
Mwoa, dat is meer aan de hand van de topics die we tegenkomen. We schijnen naast het slotjes zetten nog wel eens te lezen in ons "eigen" deel van het forum
Maar als er geen technisch problemen zouden zijn lijkt het me wel leuk ja. Al is de vraag of er wel een top10 te maken valt, zoals al gezegd: iedereen gebruikt andere zoektermen.
Je komt dan uit op zoekopdrachten van een enkel woord, terwijl dit nu niet bepaald de beste zoekopdrachten zijn.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
[ Voor 3% gewijzigd door rammes op 06-01-2003 16:47 ]
Ik zou het doen!
Er kunnen ook combinaties gemaakt worden; dus als 'windows' en 'xp' beide appart vaak gebruikt worden dat 'windows xp' automatisch ook herkend word en dus ipv die 2 apparte in de top 10 komt.F_J_K schreef op 06 januari 2003 @ 16:45:
[...]
Mwoa, dat is meer aan de hand van de topics die we tegenkomen. We schijnen naast het slotjes zetten nog wel eens te lezen in ons "eigen" deel van het forum
Maar als er geen technisch problemen zouden zijn lijkt het me wel leuk ja. Al is de vraag of er wel een top10 te maken valt, zoals al gezegd: iedereen gebruikt andere zoektermen.
Je komt dan uit op zoekopdrachten van een enkel woord, terwijl dit nu niet bepaald de beste zoekopdrachten zijn.
Hoewel het "grappig" is om te weten waar het meest op gezocht wordt, denk ik niet dat het echt nut heeft en ga ik er iig geen tijd voor maken, mocht ik me vervelen en denken "hee, wat is nou de top100 kwa searchwoorden" dan zal ik het ook wel publiek toegankelijk maken hoor
Waarbij xp ook nog eens voor "office XP", "athlon XP" etc kan staaneMAeRCe schreef op 06 January 2003 @ 16:51:
Er kunnen ook combinaties gemaakt worden; dus als 'windows' en 'xp' beide appart vaak gebruikt worden dat 'windows xp' automatisch ook herkend word en dus ipv die 2 apparte in de top 10 komt.
[ Voor 30% gewijzigd door ACM op 06-01-2003 17:41 ]