Toon posts:

Probleem met geluid(skaart) van Asus laptopM2400E

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al eeen aantal maanden een Asus M2400E laptop, die tot op een paar dagen geleden goed functioneerde. Het geluid doet nu gek, als ik namelijk een koptelefoontje in de ingang daarvoor doe geeft de laptop nog steeds geluid door de speakers, en ook door de koptelefoon, dit was eerder niet zo. Bovendien brand er nu een rood LEDje in de koptelefoonuitgang?? Ik heb al een andere driver geprobeerd maar dat lost het probleem niet op.

Ik hoop dat hier iemand een oplossing voor het probleem weet, of iemand die hetzelfde euvel gehad heeft met zijn laptop.

Alvast bedankt

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Meestal is het dan zo dat je connector dan een beetje gaar is.
Ik denk niet dat het een driver probleem is. Als je een koptelefoonnamelijk half in een aansluiting doet krijg je namelijk hetzelfde

Verwijderd

Topicstarter
Het rare is dat ik zowel door de koptelefoon als uit de speakers perfect geluid krijg, dus geen gekraak of overschakeling van luidsprekers naar koptelefoon.

Weet niemand wat dat rode lichtje betekent?

Verwijderd

Topicstarter
echt niemand met een rood ledje in zijn koptelefoonuitgang??

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
staat het niet in de handleiding ?

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

klinkt als een defecte aansluiting...je hebt nog garantie, dus geen probleem zou ik zeggen...

ja sorry voor het kicken, maar het kon niet anders...
maar zou Macklion mij ff willen mailen? bedankt :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• IJ
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:26

IJ

Verwijderd schreef op 07 January 2003 @ 22:16:
echt niemand met een rood ledje in zijn koptelefoonuitgang??
Een rood LEDje IN de uitgang? Als ie er echt in zit..dan lijkt mij dat het tevens een optische uitgang is.....

Bij de volume-instellingen van Windows kun je configureren welke uitgangen ingeschakeld moeten zijn (optisch/analoog etc...)

• Greggy
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-12-2025
Ja deze post is al lang van lang geleden maar ik heb sinds kort ook een asus laptop gekocht en deze heeft dat probleem nu ook. En heeft in het begin perfect gewerkt. Daar komt dus geluid door de speakers en door de koptelefoon.

Hoe heb jij het nu opgelost ?

M.v.g. Greg

euhm !!!

Pagina: 1