Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
Verwijderd
antw:(mijn code kan ik hier ook wel plakken, maar eerst wil ik graag weten of het probleem bekend is.)
nee
gevolg:
Code graag
hmm jammer
OK:gevolg:
Code graag
mijn code:
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
| /* voorbeeld van XML-file: <items> <item id="1"> <subitem>value 1 here</subitem> </item> <item id="2"> <subitem>value 2 here</subitem> </item> <item id="3"> <subitem>value 3 here</subitem> </item> </items> */ public boolean moveNodeDown(int node_id) { //schuift Node met id=node_id 1 omlaag, wisselt deze ahw met onderstaande Node op zelfde niveau. boolean gelukt = false; try { Node nN = getNode(node_id); if (nN != null) { Node nNext = nN.getNextSibling(); Node parentNode = nN.getParentNode(); if (nNext != null) { Node nextNext = nNext.getNextSibling(); if (nextNext == null) { //verwijderen en achteraan plakken Node tmp = parentNode.removeChild(nN); parentNode.appendChild(nN); gelukt = true; } else { //verwijderen en voor volgende plakken Node tmp = parentNode.removeChild(nN); parentNode.insertBefore(tmp,nextNext); //insert first before existing second gelukt = true; } } return gelukt; } else { return gelukt; } } catch (Exception e) {System.out.println("Error @ moveNodeDown: "+e);return gelukt;} } |
Is het 'probleem' onbekend, en weet echt niemand hiervan?
Je zegt dat je de functie dan soms 2x moet aanroepen.
Misschien een idee om je code eens te debuggen en kijken wat hij in het 1ste geval niet doet wat hij in het 2de geval wel doet....
Misschien een idee om je code eens te debuggen en kijken wat hij in het 1ste geval niet doet wat hij in het 2de geval wel doet....
https://fgheysels.github.io/
Dat is het juist, ik heb mijn code al vol gehad met System.out's, maar beide keren gebeurt exact hetzelfde.whoami schreef op 07 January 2003 @ 09:57:
Je zegt dat je de functie dan soms 2x moet aanroepen.
Mijn functie returnt ook true, zo van, 'het is gelukt, hoor.'
Ik heb ook al gekeken of het aan mijn caching ligt van i-eksplore, maar via Mozilla gebeurt het ook.
Pagina: 1