(allereerst: had dit al gepost in Asus P4PE gebruikerservaringen, maar het leek me beter om een nieuwe topic hiervoor te maken omdat we anders teveel offtopic zouden gaan.)
Mijn probleem:
1 op de 5 keer (ongeveer) dat ik mijn computer aanzet krijg ik geen beeld op mijn monitor. Resetten helpt dan niet. Pas nadat ik het systeem uit heb gezet en dan weer aan, dan doet hij het wel weer meteen.
Ik heb gekeken of de videokaart goed in het slot zit en dat lijkt wel het geval.
Verder heb ik geen problemen met mijn systeempje. Ook in spellen en zware garfische toepassingen doet de videokaart niets raars.
Mijn systeem:
- Asus P4PE moederbord
- Club3d Ti4600 128MB
- Enermax eg465ax-ve(g)fm (460w)
-.....verder zie specificaties (sig)
Ik heb de pc met de kerst zelf in elkaar gezet. Was mijn eerste zelfbouw pc (en er zullen er nog veel volgen
) Alle onderdelen los gekocht bij een webwinkel.
Mijn angst is dat een van de onderdelen kapot is...
Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Mijn probleem:
1 op de 5 keer (ongeveer) dat ik mijn computer aanzet krijg ik geen beeld op mijn monitor. Resetten helpt dan niet. Pas nadat ik het systeem uit heb gezet en dan weer aan, dan doet hij het wel weer meteen.
Ik heb gekeken of de videokaart goed in het slot zit en dat lijkt wel het geval.
Verder heb ik geen problemen met mijn systeempje. Ook in spellen en zware garfische toepassingen doet de videokaart niets raars.
Mijn systeem:
- Asus P4PE moederbord
- Club3d Ti4600 128MB
- Enermax eg465ax-ve(g)fm (460w)
-.....verder zie specificaties (sig)
Ik heb de pc met de kerst zelf in elkaar gezet. Was mijn eerste zelfbouw pc (en er zullen er nog veel volgen
Mijn angst is dat een van de onderdelen kapot is...
Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?