Toon posts:

Slotje op serieus topic!

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een topic gestart in "Opslagmedia & I/O Controllers" over de keuze van een nieuwe hardeschijf! Ik kreeg een paar zinnige replay's maar dat werd blijkbaar niet op prijs gesteld en kreeg het een slotje...

Er word een link geplaatst door een moderator naar de faq het volgende stukje tekst:

"...vergelijk de specificaties, weeg de voor- en nadelen tegen elkaar af en maak uiteindelijk zélf de beslissing. Immers, dit is GoT en geen Adviesbureau "

Hier ben ik het eigenlijk niet mee eens! Een forum is voor de gebruikers om aan elkaar vragen te stellen! Zo geef je elkaar Advies! en maak je gebruik van de kennis van andere gebruikers.
Met deze gebruikers kun je bijvoorbeeld ook ervaringen delen en dat is juist het gene wat ik van die andere gebruikers vraag!

(tevens heb ik zelf ook gekeken naar de specificaties op de site van de fabrikant en rond gekeken op inet. maar de meningen van andere gebruikers spreekt mij meer aan!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Moet je jezelf eens voorstellen dat iedereen maar zulke topics zou openen. Dan zou het een lekkere puinbak worden.
Het is leuk dat we er zijn om elkaar te helpen maar het houdt ergens op. :)

Zo ook in het geval van jouw topic.

[ Voor 21% gewijzigd door bazs2000 op 06-01-2003 15:58 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:30

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
>>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<<

:X

Lezen is een vak apart :o

[ Voor 30% gewijzigd door We Are Borg op 06-01-2003 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoezo dat houd ergens op? als je niet wilt reageren op een medegebruiker dan hoef je dat niet te doen! Daarintegen zijn er wel andere gebruikers die dat wel willen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dicht

lees de pagina die We Are Borg postte en doe eens wat daar staat :)

Dit topic is gesloten.